На новостворений супер дорогий сайт проєкту заходять переважно з території України, на США припадає лише 1,72% відвідин.
Як інформує УМ, про це повідомив журналіст Тарас Міщенко у Фейсбуці.
"В нас досі існує створене Мінкультом англомовне ЗМІ The Gaze, на запуск якого держава витратила 60 млн грн, і відео якого на YouTube набирає менше переглядів, ніж мій англомовний акаунт у Твіттері, на який держава витратила 0 гривень. Ще раз, англомовне відео на найбільшій платформі відео у світі набирає десятки переглядів. Буквально ДЕСЯТКИ.
Сайт The Gaze, судячи з даних Similarweb доріс у вересні до 30 000 візитів, 91,3% приходиться на заходи з України, й тільки 1,72% на США, на які він і мав бути орієнтованим. Можливо це такий план дуже повзучого захоплення Західної аудиторії, але, якщо чесно, все виглядає так, що і замовники, і виконавці давно розуміють, що вони просто зливають бюджет", - йдеться в повідомленні.
Створене Мінкультом англомовне ЗМІ The Gaze, на яке витратили 60 млн грн з бюджету, набирає лише десятки переглядів 01
За словами Міщенка, попри відверто погані результати, робота The Gaze ніяк не корегується.
"Відео на YouTube робиться "на відчепись" з озвученням у стилі "лет мі спік фром май харт". І все це дуже прикро, особливо враховуючи, що є справді круті кейси виходу українських медіа на англомовну аудиторію з мільйонними охопленнями", - додав він.
Як повідомляла УМ, створити банк українських шрифтів та відмовитися від використання російських планує Міністерство культури та інформаційної політики.