«Мрію» не врятували: Сергій Бичков відсторонений з посади гендиректора «Антонова»

01:26, 31.03.2022

Ан-225 «Мрія» знищили повністю після п’ятого ворожого авіанальоту. (Фото з відкритих джерел)

Державний концерн «Укроборонпром» відсторонив Сергія Бичкова з посади гендиректора ДП «Антонов».

 

Підставою для відсторонення стало службове розслідування, зокрема перевірки оприлюднених у ЗМІ фактів.

 

Як інформує Україна молода, про це повідомляє «Укроборонпром» у Facebook.

 

«Генеральний директор ДК “Укроборонпром” Юрій Гусєв надіслав відповідні звернення до правоохоронних органів. Укроборонпром усіляко сприяє Службі безпеки України у з'ясуванні обставин можливих порушень», - йдеться у повідомленні.

 

У концерні не уточнили, про які саме факти йдеться, але Дмитро Антонов, колишній капітан найбільшого у світі транспортного літака "Мрія", який було знищено у Гостомелі під Києвом під час вторгнення російських військ в Україну, говорив у відеозверненні 19 березня, що Ан-225 можна було врятувати, якби не топменеджмент держпідприємства.

 

За словами авіатора, 26 січня, за місяць до масштабного вторгнення РФ, було звернення до керівництва ДП із пропозицією перебазувати до Лейпцига весь повітряний флот підприємства разом із персоналом, екіпажем та запчастинами.

 

Але "відповіді на це питання не було" – "через відсутність топменеджменту компанії, який бадьоренько, за три тижні до війни, весь поїхав у Лейпциг", наголосив Антонов.

 

Він вважає, що у представників топменеджменту ДП "Антонов" можна знайти "зв'язки з російською федерацією".

 

На держпідприємстві відповіли, що інформація про непрямі причини знищення літака Ан-225 "базується винятково на особистих думках та оціночних судженнях командира екіпажу "Мрії".

 

Нагадаємо, у перший день війни, 24 лютого, Ан-225 «Мрія» знищили повністю після п’ятого ворожого авіанальоту.

 

Ан-225 "Мрія" у 1980-х роках розробило київське конструкторське бюро імені Олега Антонова, перший політ він здійснив 21 грудня 1988 року. Спочатку літак було призначено для транспортування космічних кораблів багаторазового використання та елементів ракетних систем. Однак із 2000-х років його використовують для комерційних перевезень.

 

На Ан-225 встановлено 240 світових рекордів, які досі нікому не вдалося побити. Окрім цього, Ан-225 має можливості здійснення у польоті горизонтального старту космічних кораблів та ракет, перевезення певних видів вантажів на фюзеляжі,.