Компанія Facebook у співпраці з відомим брендом Ray-Ban випустили «розумні» окуляри Ray-Ban Stories, завдяки яким можна слухати музику і приймати дзвінки.
Також власники таких окулярів зможуть робити фотознімки та короткі відеоролики і ділитися ними через сервіси Facebook за допомогою допоміжного додатка.
Як інформує Україна молода, про це повідомляє Tech@Facebook.
Розробники інформують, що вартість лінійки «розумних» окулярів Ray-Ban Stories (загалом представлено 20 різних варіантів) буде коливатися від 299 до 400 доларів у залежності від оправи і скла.
Розумні «окуляри» наближені до звичайних окулярів, але мають по дві камери на 5 МП кожна, а також динамік і мікрофон. Щоправда, вони не мають дисплею у лінзах.
Керувати функціями Ray-Ban Stories можна завдяки голосу або за допомогою сенсорної панелі боковій дужці.
Так, запис відео здійснюється після голосової команди: «Hey Facebook, take a video».
Оскільки це не шпигунський пристрій, під час фото- або відеозапису горітиме яскравий світлодіод, який попереджатиме навколишніх людей.
Окуляри працюють з додатком Facebook View, який дозволяє ділитися контентом у соцмережах та інших додатках.
Тривалість відеороликів обмежена 30 секундами.
Зауважимо, що гігант соцмереж Facebook більшу частину доходу отримує від реклами. Але також компанія вклала значні кошти в розробку обладнання віртуальної і доповненої реальності, такого як гарнітура Oculus VR, і працює над технологіями браслетів для підтримки окулярів доповненої реальності.
За словами головного наукового співробітника Facebook, торік компанії залишалося п'ять-десять років до того, як вивести на ринок «справжні» окуляри AR, які накладатимуть віртуальні об'єкти на реальний світ.