Щоб наблизити народ до мистецтва, начальник київського метрополітену Петро Мірошников вирішив в одному з поїздів по зеленій гілці (Бориспільська—Сирець) організувати виставку картин. Звернувся до своєї давньої приятельки, мистецтвознавця Наталки Сухоліт. Мовляв, у Москві митці на одну ніч розвішали в метро картини, каталися, як у галереї, разом із журналістами, а на ранок акція закінчилася і поїзд знову обклеїли рекламою. Наталя Сухоліт, куратор проекту «Арт–состав», каже, що не оббивала пороги чиновників, нікому не наступала на хвіст і не напрошувалася сама змінювати метро на краще. «Вони самі до мене звернулися. Проект готувався приблизно місяць. Ідея зробити метро добрішим спровокувала до вибору тих художників, які пропонують мистецтво зрозуміле і оптимістичне. А це реалістична школа, це академічна школа, я принципово не хотіла звертатися до сучасного мистецтва», — пояснює мистецтвознавець.