Чак Пеленс, «Таємна свобода», Мiла Йовович i всi, всi, всi
— Олесю, чи так ви уявляли собі долю фільму «Мамай», коли робили його?
— У цілому десь так і уявляв. Я абсолютно віддавав собі звіт, що в теперішній ситуації, коли кіно позбавлене прокату, коли не існує продюсерської системи, системи повернення коштів, ніякого сенсу в ньому немає. Ми, вже закінчуючи картину, розуміли, що вона приречена лежати на полиці, у кращому випадку її показуватимуть на кінофестивалях, конкурсах. І вона, в принципі, цю свою місію виконує досить активно, належно і з цим усе нормально. «Мамай» великою мірою експериментальний фільм, і він міг або статися, або не статися зовсім, у нього не було середини. Поки тим, що сталося з картиною, я задоволений.