На світовому ринку моди панують одні й ті ж бренди — модні Доми, які можуть собі дозволити щороку витрачати на рекламні кампанії десятки мільйонів доларів, викуповуючи сторінки в найпрестижніших Vogue, Harpers Bazaar, Tatler, L’Officiel та в інших глянцевих виданнях про моду. Між тим, на ці Доми, які здебільшого носять імена великих покійників, працюють тисячі молодих креативних дизайнерських голів із Азії, Африки, Європи, Америки, прізвища яких відомі у вузькому колі. А в широкому про них дізнаються, якщо комусь пощастить стати креативним директором жирного бренду. У рамках UFW відбулася прес–конференція британського фешн–критика, головного редактора порталу Fashion Wire Daily Годфрі Діні, який розповідав про чотири головні Тижні моди — Париж, Мілан, Лондон, Нью–Йорк, зо п’ять другого ешелону — Сан–Паулу, Лос–Анджелес, Сідней, Пекін, Москва, а ще Токіо, Мадрид, Шанхай, про прес–розпродажі, речі на яких коштують 25% їхньої вартості в магазинах, про найнедоступніші паризькі покази — Balenciaga. Присутній на прес–конференції відомий грузинський дизайнер Автанділ Цквітінідзе запитав Годфрі, наскільки реально новому дизайнеру вийти на глобальний ринок.