Рік відродження «кільця»
Думаю, що учасники різноманітних ралі не будуть ображатися на очевидне твердження: кільцеві перегони значно видовищніший й популярніший у світі, аніж в Україні. У нас через відсутність певної кількості «кілець» національні чемпіонати тривалий час не проводилися. Утім прихильників таких перегонів в Україні не поменшало, тож пошуки виходу з кризи були не марними. На занедбаному автодромі «Чайка» підготували «мале кільце», крім того, було розроблено положення про тимчасові траси. Зокрема, перший етап чемпіонату свого часу відбувся на території НСК «Олімпійський» — гонщики їздили по дистанції, влаштованій навколо чаші стадіону.
Водночас слід зауважити, що під чемпіонат України з самого початку було закладено «бомбу вповільненої дії». І пов'язано це з тим, що автодром «Чайка» на сьогодні у нас єдиний і неповторний, тобто за визначенням — монополіст. Наступна суперечність випливає з першої: директор «Чайки» — без перебільшення, видатний гонщик Леонід Протасов, — є водночас головою династії, представники якої змагаються за перемогу у вітчизняній першості. І кажуть же: якщо на сцені висить рушниця — вона рано чи пізно має вистрелити. Тому не дивно, що відродження «кільця» в Україні завершилося таким собі скандалом, пов’язаним з організацією автоперегонів.