«Ту-ту» в спекоту
Вирушати в дорогу на ніч — цілком логічно. Переночував у поїзді, а вранці — вже на місці призначення. Одначе «Укрзалізниця» вважає таке використання рухомого складу неефективним, і впродовж 2008—2009 років має намір збільшити кількість денних поїздів на 30 відсотків. Як пояснює заступник генерального директора «Укрзалізниці» Анатолій Слободян, якщо поїзд рухається тільки вночі, то лише третину доби він перебуває у русі, а решту часу стоїть у пункті формування. «Якщо шлях проходження становить близько 9 годин, то простоює поїзд 12 годин, віднімаючи час на його прибирання і післярейсове обслуговування», — каже він. Тож поїзди, які прибули вранці, не повинні чекати вечора, щоб відправлятися в зворотний рейс. Таким чином за добу здійснюватиметься повний обiг вагонів поїзда, зазначає УНІАН.