Три чи чотири секунди відриву, показані у підсумковому протоколі, аж ніяк не відображають ту величезну перевагу, яку мав на Гран–прі Монако британець Льюїс Хемілтон над своїми найближчими переслідувачами. Потрібно врахувати, що за 18 кіл до фінішу гандикап лідера команди «Макларен» становив майже 40 (!) секунд, а це для тісних вуличок Монте–Карло — просто прірва. Але на згаданому відтинку стався найприкріший епізод гонки: чинний чемпіон і на той час лідер загального заліку Кімі Райкконен на своєму «Феррарі» не впорався з управлінням і врізався ззаду в машину німця Адріана Сутіля, який ішов на четвертій позиції. Пілот команди «Форс Індія» вже готувався святкувати здобуття перших балів у сезоні (і для себе, і для індійської «стайні»). Сутіль, стартувавши аж із 18–го місця, героїчно відіграв майже півтора десятка позицій, аж тут його нагнав Райкконен. Після пошкодження задньої підвіски Андріан був змушений зійти з дистанції. А Кімі, транзитом через бокси, хоч і дістався фінішу, але показав лише дев’ятий результат. Для «Скудерії» це провал, якщо врахувати, що Райкконен у кваліфікації показав другий час, а Феліпе Масса здобув «поул–позишн».