Нова голова — старі проблеми
Минулої п’ятниці, 5 листопада, Одеський оперний театр, який уже два роки є епіцентром одного з найгучніших скандалів у культурній сфері України, отримав нового гендиректора. Ним стала Надія Бабіч, яка перейшла в Оперу з посади начальника управління культури й туризму Одеської обласної державної адміністрації. Курируючи культуру області впродовж 18 років, пані Бабіч як ніхто інший знає, який проблемний об’єкт їй дістався. Уже два роки у країні мусолиться тема про фінансові злочини у театрі, зловживання службовими обов’язками й саботаж творчої діяльності опери. За словами багатьох учасників скандалу, всі ці жахи уособлює Світлана Холденко, нині заступник директора, яка понад 30 років працює в цьому театрі. І ні кримінальні справи, у яких вона фігурує, ні громадський поголос не здатні похитнути її позиції. Очевидно, що за всім цим стоїть значно сильніша й впливовіша особа, ніж заступник директора Оперного театру з незакінченою вищою освітою. Чи вдасться з цим усім розібратися Надії Бабіч — питання риторичне, адже, якщо навіть пустити повз вуха плітки про мало не дружбу між Бабіч та Холденко, існує неспростовний факт: усе, що впродовж останніх років відбувалося в Опері, не могли не знати в управлінні культури області, оскільки до 2008 року Одеський оперний знаходився у підпорядкуванні обладміністрації.