З Ющенком — до Європи

Хоч як би нам хотілося думати, що ми живемо в Європі, дурити самих себе стає дедалі важче. Європейська спільнота, поблажливо посміхнувшись українцям, прийме до лав ЄС значно менш цивілізовану на вигляд Румунію і відгородиться від України з її непослідовною й недемократичною владою, яка рухається то на Захід, то на Схід, ще вищою «прозорою завісою». Словом, у найближчі півстоліття теплі обійми Європи нам не загрожують. Звісно, якщо народ проголосує за спадкоємність влади, себто за Віктора Януковича, який у кращому випадку забезпечить нас болотом кучмівської «стабільності».

Висновок: таки винен?

Президент американського агентства «Кролл», яке у 2002 році проводило розслідування «справи Гонгадзе», Майкл Черкаський визнав, що в ході роботи детективи виявили «деякі докази, що вказують на причетність Кучми (до вбивства редактора «Української правди»)». Хоча, додав пан Черкаський у інтерв'ю американській газеті «Нью-Йорк Таймс», ці докази не були чіткі й переконливі». При цьому варто зазначити, що остаточний звіт «Кроллу» дещо відрізнявся від останньої заяви Черкаського. У 2002 році «Кролл» дійшов висновку, що «немає жодних переконливих підстав вважати, що Президент Кучма «замовив» убивство журналіста Гонгадзе чи взагалі будь-яким чином був до нього причетний». Категоричність цих оцінок суттєво змінилася, якщо зважити на дипломатичний характер роботи приватного детектива.

Найманцi, йдiть додому!

Найманцi, йдiть додому!

Лідер партії «Яблуко», кандидат у президенти України Михайло Бродський не виключає, що технологію дестабілізації ситуації у країні через вибухи могли підказати українській владі російські політтехнологи Павловський і Гельман. Про це він сказав в інтерв'ю журналістам.

Два літаки — жертви терористів,

Відділ Генеральної прокуратури РФ по Південному федеральному округу та прокуратура Тульської області перекваліфікували справу щодо катастрофи двох авіалайнерів Ту-154 та Ту-134: якщо досі вона проходила за статтею про порушення правил експлуатації, то відучора причиною трагедії визнано тероризм.

А нам би день простояти та ніч протриматись

На тлі гігантоманії, яку демонстрував штаб Віктора Януковича, збираючи мільйони (їх, за останніми даними, було, здається, п'ять) підписів за свого кандидата, цілком логічно було подумати, що саме команда чинного Прем'єра подасть першою свої «автографи» до ЦВК. Проте першим із вантажівкою до багатоповерхівки на бульварі Лесі Українки приїхали люди з команди кандидата-опозиціонера — Олександра Мороза. Штаб соціаліста, якщо вірити словам керівника штабу О. О. Йосипа Вінського, загалом зібрав біля трьох мільйонів підписів. Щоправда, після внутріпартійних перевірок до Центрвиборчкому поїхали ящики з 1 мільйоном 228 тисячами «автографів», що більш як удвічі перевищує норму, встановлену Центрвиборчкомом.

«Гаряча точка» резонансних справ

Вогонь у приміщенні прокуратури спалахнув аж ніяк не через чиюсь банальну недбалість чи необережність. Досі фахівцям вдалося точно встановити два місця у коридорі та фойє, де зловмисники пустили «червоного півня» за допомогою розлитої запалювальної суміші.

«Зевс» і його олімпійці

«Зевс» і його олімпійці

Позавчора ввечері українські олімпійці повернулися з Афін. Зустрічали їх, як годиться, хлібом-сіллю. Невдовзі спортсменів чекатиме новий подарунок — грошові дотації від уряду Януковича, який вирішив на Олімпіаді нагріти свій політичний рейтинг. Медалістам дадуть по 100, 70 та 50 тисяч доларів, відповідно до цінності металу, з якого зроблена медаль. Грошові рахунки будуть оформлені найближчим часом, запевнив на вчорашній прес-конференції голова НОК Віктор Янукович.

Лісоруби — теж спортсмени

Ваління лісу поки що не є олімпійським змаганням. Проте це тільки поки що. В Європі, приміром, цей вид спорту вже став звичним і досить престижним. В Україні ж ваління лісу —зовсім молодий вид спортивних змагань. Хоча ліси й лісоруби існували в нашій країні споконвіку, змагання почали проводити лише 7 років тому.

Ціна, яка шокує

Саме питання подорожчання проїзду в маршрутних таксі в повітрі висіло вже давно. Певна річ, його проштовхували перевізники. Мотивували таку необхідність зростанням цін на бензин. Однак представники влади такі аргументи рішуче відкидали — мовляв, окрім пального, більше нічого не подорожчало.