Анти «Гламур»
Презентація продукту — це навіть важливіше, ніж його наповнення. Власне, на ноу-хау це спостереження не тягне, але я й не не наполягаю. Просто згадала про ці реалії життя на представленні «Скрябіним» свого нового диска широкій меломанській громадськості. Представлення відбувалося у польському ресторані «Опалкова хата» — солідному, між іншим, закладі харчування. Альбом, який нещодавно вийшов «із-під пера» Кузьми з товаришами, має назву «Гламур». То ж і презентація, здавалося, «накльовувалася» у відповідній тональності — недешева, в міру серйозна, в сріблястих декораціях, між якими походжатимуть віп-гості, демонструючи новинки світського гардеробу. (З таким стереотипним, як потім з’ясувалося, мисленням треба щось робити).