Відгриміли грози помаранчевої революції. Країна радісно привітала нову владу, очолювану Віктором Ющенком та Юлією Тимошенко. Їхні прихильники з оптимізмом стали чекати ефективних змін у житті України. І хоча зміни на краще помітні в багатьох напрямах, роботи в нової команди ще непочатий край.
Виникає багато питань у сфері реприватизації, адже поверненням «Криворіжсталі» та НФЗ явно не можна компенсувати ті 90 відсотків промисловості, які були «прихватизовані» і залишилися в руках декількох сімей за часів президентства Леоніда Кучми, причому переважно — з грубими порушеннями чинного законодавства. Значно кардинальніших змін чекають учасники подій на Майдані й в області кадрової політики. Якщо хтось думає, що стара чиновницька гвардія буде втілювати в життя ідеї помаранчевої революції, то глибоко помиляється. Звичайно, чиновник здатний «підлаштуватись» під вимоги нової влади, але корінного зламу стосунків у суспільстві при такій ситуації чекати не варто. Мало того, ці чиновники відновлюють свої старі зв'язки з лідерами старої влади та незаконними «прихватизаторами», а ті, в свою чергу, поступово піднімають голову і починають нав'язувати свої (старі ) правила гри.
Звичайно, ця ситуація в державі, як у дзеркалі, повторюється і в цивільній авіації України. Ще в «дореволюційні» часи «Україна молода» в серії публікацій розповідала про діяльність «сірого кардинала» української авіації, «батька» авіакомпанії «Аеросвіт» Арона Майберга, який за підтримки тодішньої влади й, зокрема, сім'ї Президента Кучми, прагнув прибрати до рук чи не всю цивільну авіацію держави. Здавалося б, після зміни влади відповідні органи повинні нарешті розібратися із діяльністю пана Майберга, шлях якого буквально всіяний порушеннями законодавства. Але скидається на те, що не так-то це й легко, як вважалося...