У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Періс вимагає 100 тисяч доларів.
У Періс Хілтон, схоже, великі проблеми з почуттям гумору. Американська світська левиця номер один обурилася, що її зобразили в карикатурі, і тепер вимагає за це моральної компенсації. Причому не в абикого, а в одного з найвідоміших у світі виробників вітальних листівок, компанії Hallmark.
На новій листівці компанії використовується фотографічне зображення обличчя Періс, до якого примальоване тіло офіціантки. Листівка називається «Перший день Перісофіціантки»: карикатурна Хілтон подає клієнтові біфштекс і каже свою характерну фразу: «That’s hot». Гумор полягає у грі слів, адже це словосполучення перекладається водночас і як «це гаряче», і як «це круто».
Здавалося б, нічого особливого, але мільйонерка розлютилася й подала на Hallmark до суду за «втручання в особисте життя, незаконне використання імені і зображення». Як повідомляє агенція «Ассошіейтед пресс», Періс вимагає сплатити їй 100 тисяч доларів. Хоча, якщо виявиться, що листівок продали вже багатенько, сума компенсації може зрости до півмільйона, грозяться адвокати Хілтон. Очевидно, дівчина вирішила таким чином поправити свій бюджет, трохи «обрізаний» дідусем (нагадаємо, старий Хілтон вирішив зменшити відписаний онуці спадок).
Представники компаніївідповідача здивовані такою реакцією знаменитості на «безневинний жарт». «Ця листівка вийшла в новій серії пародій сатиричного змісту, — пояснюється в офіційному пресрелізі Hallmark. — Окрім Періс, у цій серії будуть використані зображення багатьох помітних особистостей: політиків, зірок шоубізнесу тощо. І ми геть не вважаємо, що чимось їх ображаємо».
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>