Непродажний «Інтер»
Широкий резонанс у ЗМІ і зацікавленість у владних структурах викликала інформація, опублікована в газеті «Коммерсант-Україна», про продаж контрольного пакета телеканалу «Інтер» бізнесменам Дмитру Фірташу і Віталієві Гайдуку. Ціна питання велика: якщо дані «Коммерсанта» відповідають дійсності, йдеться про перехід фактично головного медійного ресурсу країни в інші руки. Ключовою особливістю цієї ситуації є той факт, що зміна власників телеканалу відбувається якраз напередодні парламентських виборів.
Утім Валерій Хорошковський, що контролює ТОВ «Український медіа-проект» (структура, якій належить 61 відсоток акцій «Інтеру») поспішив спростувати інформацію «Коммерсанта». Більше того, ТОВ «Український медіа-проект» подав до суду на газету з вимогою захисту ділової репутації. Можна припустити, що якщо продаж каналу і планують, то оборудка поки що перебуває на стадії підготовки. На думку аналітиків, можливо, прагнення Хорошковського продати канал може бути пов'язане зі збільшеним інтересом із боку правоохоронних органів, зокрема СБУ, до легітимності володіння «Українського медіа-проекту» (читай — Хорошковського) контрольним пакетом акцій «Інтеру». Почалася ця історія ще 2005 року, коли було продано контрольний пакет акцій каналу — 61 відсоток, що належав бізнесменові й депутатові від СДПУ(о) Ігорю Плужникову.