Дешева машина i «дорога» перспектива

18.08.2007
Дешева машина i «дорога» перспектива

Кирило Фесенко поміняв черкаську команду на «Юту джаз». (Фото з офіційного сайту «Черкаських мавп».)

                Більше двох місяців центровий «Черкаських мавп» Кирило Фесенко намагався вибороти місце у складі команди найсильнішої ліги світу. 20-річний українець у таборах «Юти джаз» провів багато тренувань і кілька матчів, але американці не поспішали підписувати з ним угоду. Саме через перебування за океаном і надію на контракт гравець не приєднався до збірної України, яка б'ється у кваліфікації чемпіонату Європи. Та нарешті позавчора «Юта» вирішила-таки залучити Кирила до своїх лав.

                При цьому так і залишається нез'ясованим, виступатиме він у НБА чи у фарм-клубі «Юти» у нижчій лізі. Остаточно це проясниться лише восени, коли вийде з відпусток основний склад команди. Проте за перші два роки контракту центровий зі зростом 212 см заробить трохи більше 1,5 млн. доларів. Якщо «джазмени» вирішать залишити у себе українця й на третій рік, то він отримає ще 800 тисяч. Таким чином, Фесенко слідом за Волковим, Медведенком, Потапенком, Печеровим став п'ятим українцем, що вдягнув майку клубу НБА.

                При цьому, як повідомив генеральний директор ТОВ «Черкаси Баскет» Кирило Погостинський, український клуб нічого від американців не отримає. А 500 тисяч доларів відступних від «Юти» поділять між собою промоутерська компанія, яка опікувалася працевлаштуванням Кирила, і його агент. Своєму вже колишньому клубові гравець пообіцяв побудувати в Черкасах дитячий майданчик і фінансово допомогти в проведенні кількох турнірів. Головний тренер «Черкаських мавп» Андрій Подковиров порадів за баскетболіста, але заявив при цьому, що у команди з'явилася проблема з центровим, яку потрібно вирішувати селекційним шляхом.

                 Фесенко здивував журналістів тим, що купив машину всього за три тисячі доларів. На думку акул пера, це не відповідає його високому статусу, на що хлопець зауважив, що він ще не надто впевнено почувається за кермом.