Бий свій свого...

07.08.2007

      Угорську трасу «Хунгароринг» вважають однією з найповільніших, тому особливо гострих відчуттів від 11-го етапу чемпіонату світу ніхто й не очікував. Не дивно, що найцікавіше для шанувальників «Формули-1» цього разу відбувалося поза головними перегонами. У епіцентрі уваги знову опинився «Макларен», якому останнім часом «щастить» на різноманітні «брудні справи».

      Під час кваліфікації Фернандо Алонсо на піт-стопі затримав на 10 секунд свого партнера по команді Льюїса Хемілтона, і через це британець не встиг на своє останнє і найшвидше за планом кваліфікаційне коло. Організатори «Гран-прі Угорщини» після багатогодинного обговорення визнали, що дії іспанця та його «стайні» були навмисними та неспортивними. Через це Фернандо з першої позиції, яку він здобув, перевели на шосте місце на стартовому полі. Окрім того, команду «Макларен» попередили, що їй не буде нараховано очки за цей етап у залік «Кубка конструкторів». Шеф британської «стайні» Рон Денніс виправдовувався, що в усьому винна неслухняність Хемілтона, який не пропустив Алонсо за розпорядженням керівників, і тому змушений був чекати, поки піт-стоп залишить партнер.

      Напередодні недільних перегонів пояснення журналістам давали обидва «макларенці». Алонсо: «Я, думаю, протиріччя справді є, раз вам так цього хочеться, хоча інженер завжди вирішує, скільки мені стояти на дозаправці. Сьогодні Хемілтон — головна проблема «Макларена». Він ні з ким не розмовляє у команді, а команда підтримує мене».

      Хемілтон: «Якщо ви не заважаєте партнеру по команді, то можна зачекати кілька секунд, але не півхвилини. Схоже, тут у кожного своя думка. Я не згоден із Фернандо». З цих слів, а також з того факту, що покарання для Алонсо та «Макларена» ініціював батько Хемілтона, можна зробити висновок, що справді не все добре в «британському королівстві».

      У підсумку з поул-позишн стартував Хемілтон, без особливих проблем він здобув третю перемогу на етапах «Ф-1» (і в кар'єрі загалом) та зміцнив своє лідерство у чемпіонаті. Кімі Райкконен, який весь час висів на хвості у британця, назвав ці перегони нудними, оскільки він міг лише чекати на помилку конкурента, бо траса не дозволяла атакувати болід, який іде попереду. При цьому фін висловив задоволення тим, що «Феррарі» взагалі заробило в Угорщині хоч якісь очки. Адже інший гонщик «Скудерії» Філіпе Масса мав проблему у кваліфікації — його забули дозаправити на піт-стопі, і болід бразильця заглох. Стартувавши з 14-ї позиції, Масса так і не зміг увійти до залікової вісімки. Натомість вдруге в сезоні на подіумі опинився Нік Хайдфельд із БМВ.

 

ТАБЛО

11-й етап чемпіонату світу.

Гран-прі Угорщини. Будапешт (Автодром «Хунгароринг»). 306,663 км (70 кіл)

      Залікова вісімка: Хемілтон («Макларен») — 1:35.52,991; Райкконен («Феррарі») — +0,715; Хайдфельд («БМВ-Заубер») — +43,129; Алонсо («Макларен») — +44,858; Кубіца («БМВ-Заубер») — +47,616; Шумахер («Тойота») — 50,669; Росберг («Уїльямс») —59,139; Ковалайнен («Рено») — 1.08,104.

      Загальний залік чемпіонату світу: Хемілтон — 80, Алонсо — 73, Райкконен — 60, Масса («Феррарі») — 59, Хайдфельд — 42, Кубіца — 28, Фізікелла («Рено») — 17, Ковалайнен — 16, Вурц («Уїльямс») — 13, Уеббер, Култхард (обидва — «Ред булл») — по 8...

      Кубок конструкторів: «Макларен» — 138, «Феррарі» — 119, «БМВ-Заубер» — 71, «Рено» — 33, «Уїльямс» — 20, «Ред булл» — 16, «Тойота» — 12, «Супер Агурі» — 4, «Хонда» — 1.