Веселим і багатим на події виявився Гран-прі Європи на німецькому автодромі «Нюрнбургринг». Перед стартами одному з поворотів траси присвоїли ім'я «Міхаель Шумахер-S», і сам семиразовий чемпіон «королівських перегонів» постійно був на першому плані, підтримуючи свою команду — «Феррарі». «Скудерія» розраховувала на гучну перемогу, адже за результатами кваліфікації «поул-позишн» виграв Кімі Райкконен, а Феліпе Масса був третім. Однак іншої думки був автомобільний фатум, небесна канцелярія і... Фернандо Алонсо. Саме іспанський гонщик із команди «Макларен-Мерседес» виграв цей етап, показавши справді чемпіонську майстерність.
У вирішальній гонці керівники команд і пілоти мали продемонструвати неабиякий інтелект та гнучкість, адже погодні умови під час проходження машинами дистанції змінювалися тричі, і слід було вгадувати з «перевзуванням» болідів у дощову й суху гуму. Передчуваючи дощ, ще перед стартом одягли вологі шини техніки команди-аутсайдера «Спайкер», тож 27-річний німць Маркус Вінкельхок, для якого це був перший старт у «Формулі-1», кілька кіл сенсаційно лідирував. Злива не вщухала — за її стіною вже не було видно учасників. Більшість болідів у цей час нагадували корів на льоду, билися один об одного й по черзі вилітали за межі траси. Зрештою, гонку було перервано, й на сцені з'явилася машина безпеки.
Саме вона врятувала від ганьби лідера загального заліку Льюїса Хемілтона. Річ у тім, що напередодні, під завісу кваліфікації, британець потрапив у аварію: через зниження тиску в передньому колесі його «Макларен» на швидкості 230 км/год врізався у захисний бар'єр. Молодий пілот не постраждав, але в неділю мусив стартувати з десятої позиції й після початку дощу був відкинутий ще далі. «Пейс-кар» дозволив Хемілтону трохи наблизитися до провідної групи. Надалі після кількох обгонів Хемілтон вийшов на дев'яте місце і ледь не потрапив у очкову зону. А взагалі це був перший етап у Льюїсовій кар'єрі, на якому він не зійшов на подіум.
Коли вийшло сонце й перегони було відновлено, сенсаційний Вінкельхок втратив лідерство, відійшов на задній план і взагалі зійшов із дистанції. Така сама лиха доля спіткала і переможця кваліфікації Кімі Райкконена — фін вибув із боротьби через технічні проблеми з болідом. А доля переможця Гран-прі вирішилася за чотири кола до фінішу, коли чинний чемпіон уміло обійшов бразильця Массу. Сталося це після того, коли знову почав накрапати дощ, і гонщики змінили шини на інакші.
Загалом із 22 машин фінішували лише 13. Варто зазначити, що такі складні умови дозволили проявити себе також двом пілотам команди «Ред булл», які фінішували в заліковій зоні, а австралієць Марк Уеббер узагалі піднявся на подіум.
Отож після десяти етапів чемпіонату світу Алонсо впритул наблизився до Хемілтона в загальному заліку. Наступний Гран-прі — найближчий до України — відбудеться 3—5 серпня в Угорщині.
ТАБЛО
10-й етап чемпіонату світу.
Гран-прі Європи.
Нюрнбургринг (Німеччина). 308,863 км (60 кіл)
Залікова вісімка: Алонсо («Макларен») — 2:06.26,358; Масса («Феррарі») — +0.08,100; Уеббер («Ред булл») — +1.02,600; Вурц («Уїльямс») — +1.05,900; Култхард («Ред булл») — +1.13,600; Хайдфельд («БМВ-Заубер») — +1.20,200; Кубіца («Ред булл») — +1.22,400; Ковалайнен («Рено») — +1 коло.
Загальний залік чемпіонату світу: Хемілтон («Макларен») — 70, Алонсо — 68, Масса — 59, Райкконен («Феррарі») — 52, Хайдфельд — 36, Кубіца — 24, Фізікелла («Рено») — 17, Ковалайнен («Рено») — 15, Вурц — 13, Уеббер, Култхард (обидва — «Ред булл») — по 8...
Кубок конструкторів: «Макларен» — 138, «Феррарі» — 111, «БМВ-Заубер» — 60, «Рено» — 32, «Уїльямс» — 18, «Ред булл» — 16, «Тойота» — 9, «Супер Агурі» — 4, «Хонда» — 1.