З любов'ю до унiтаза

03.07.2007

      З першого липня найбільш людну площу в центрі Нью-Йорка Таймс-сквер заповнила маса оголених сідниць. Як повідомляє «Кореспондент», глянцеві «п'яті точки» стали основою нової великої реклами, яку розмістила фiрма-виробник унітазів та іншого туалетного приладдя.

      Японська фірма «Тото Уошлет» викупила величезну площу на фронтонi iсторичного будинку під рекламу - плакат, на якому будуть зображені філейні частини, займатиме по два поверхи на трьох стінах. Завоювавши визнання своєї продукції у багатьох східних та європейських країнах, «Тото Уошлет» сподівається тепер прищепити любов до туалетного начиння і населенню США. Тож виробники вважають, що цікава картинка з «позитивним настроєм» спонукатиме американців купувати унітази та біде саме цієї марки.

      Власне, американцям наочно продемонструють, яка частина людського тіла потребує найбільшої турботи. А ще - покажуть, чим «п'ята точка» може віддячити своєму власникові за турботу і дбайливе ставлення! Як? Дуже просто! Гігантські сідниці не просто звисока «позиратимуть» на перехожих, а й привітно «всміхатимуться» людям. Мовляв, японські унітази навіть дупу веселять...