Запах «реальної» жінки

19.06.2007
Запах «реальної» жінки

Пухкенька Кейт має залучити до «Ланкома» «простих» жінок.

      Природну красу і шарм британської кінозірки Кейт Уїнслет визнають навіть французи. Днями знаменита французька фірма «Ланком» офіційно оголосила Кейт «обличчям» свого відомого аромату Tresor. Зірка «Титаніка» прийняла естафету від самої Ізабелли Росселіні, яка представляла ці парфуми минулого року.

      Хоча Кейт недолюблює «всілякі гламурні штучки», рекламувати Tresor вона погодилася із задоволенням. За словами актриси, її підкупило те, що «Ланком» бачить у ній не просто красиву, а «реальну» жінку. «Я переконана — мене вибрали саме за те, що я звичайна жінка, яка любить себе і завжди закликає усіх інших жінок бути такими самими. Тобто насамперед — відчувати себе комфортно у власному тілі». Як відомо, пухкенька Уїнслет не визнає дієт заради схуднення і завжди переконує всіх, що пишні форми цілком її задовольняють.

      Нова рекламна кампанія славетних парфумів стартує у вересні. Незабаром розпочнуться зйомки відеоролика за участю Кейт, сюжет якого поки що не розголошують. Окрім того, нове «обличчя» аромату зніметься у фотосесії знаменитого фотографа Пітера Ліндберга для друкованої реклами. Керівництво «Ланком» уже висловило сподівання, що завдяки Кейт їхні парфуми здобудуть іще більше прихильниць серед «простих», небагатих жінок.