Британець Льюїс Хемілтон не просто виграв другий етап поспіль. Темношкірий дебютант королівських перегонів на Гран-прі США витримав безліч атак діючого чемпіона та водночас свого партнера по команді Фернандо Алонсо. На трасі в Індіанаполісі справді відбувалося цікаве дійство — визнаний геній намагався обійти нікому не відомого до початку сезону гонщика, і не міг це зробити. Те, з якою майстерністю «дядько Хем» блокував спроби чемпіона вийти вперед, наводять на думку, що сьогоднішній лідер має усі шанси стати новим чемпіоном. Якщо, звісно, «стайня» не підведе.
Найбільше ж цими днями в кулуарах «Формули-1» говорили про можливе повернення за кермо БМВ поляка Роберта Кубіци, який, нагадаємо, травмувався на попередньому етапі в Канаді. Він сам дуже хотів вийти на трасу, але лікарі заборонили йому це робити, призначивши два тижні відпочинку й дозволивши сісти за кермо не раніше 1 липня, коли відбудеться Гран-прі Франції.
Цей факт дозволив дебютувати у королівських перегонах дублеру польського пілота німцеві Себастьяну Феттелю. 19-річний гонщик, спромігшись заробити в Індіанаполісі для своєї команди залікове очко, став наймолодшим пілотом, який потрапив у очкову зону. (Кубіца за попередні шість етапів набрав для команди «бумерів» 12 очок, а перший «номер» Нік Хайдфельд — 26. Нік, до речі, перегони цього разу взагалі не завершив, зійшовши з траси на 55-му колі). Таким чином Феттель побив досягнення британця Дженсона Баттона, який на подібний подвиг спромігся у 2000-му, але йому тоді було трохи більше 20 років. До речі, позавчора Баттон ледь дістався фінішу, бо вже в першому ж повороті отримав несподіваний удар по боліду від свого партнера по команді «Хонда» бразильця Рубенса Баррікелло, а того, в свою чергу, зачепив Ральф Шумахер...
Наскільки ж дивним є другий поспіль тріумф Хемілтона, можна зрозуміти навіть з його особистого коментаря в Індіанаполісі: «Я не можу сказати, що щось змінилося, — перед першими своїми перегонами я знав, що мені багато чому треба ще вчитися. Я просто намагався гарно робити свою роботу. Позаду лише сім етапів, моя команда справді конкурентоспроможна, у мене є шанс заробити титул, але казати про якісь мрії, я вважаю, ще передчасно. Ще навесні я знав, що колись зможу фінішувати на подіумі, але, щоб потрапляти в призери сім етапів поспіль — це фантастика! Думаю, таких успіхів від мене ніхто не чекав, та і я сам від себе цього не чекав!».
ТАБЛО
7-й етап чемпіонату світу. Гран-прі США (Індіанаполіс).
Залікова вісімка: Хемілтон («Макларен-Мерседес») — 1:31.09,065; Алонсо («Макларен-Мерседес») — +1,5; Масса («Феррарі») — + 12,8; Райкконен («Феррарі») — +15,4; Ковалайнен («Рено») — +41, 4; Труллі («Тойота») — +1.06,7; Уеббер («Ред Булл») — 1.07,3; Фетталь («БМВ—Заубер») — 1.07,7...
Загальний залік: Хемілтон — 58, Алонсо — 48, Масса — 39, Райкконен — 32, Хайдфельд («БМВ—Заубер») — 26, Фізікелла («Рено») — 13, Кубіца («БМВ-Заубер»), Ковалайнен — 12...
Кубок конструкторів: «Макларен-Мерседес» — 106, «Феррарі» — 71, «БМВ—Заубер» — 39, «Рено» — 25, «Уїльямс» — 13, «Тойота» — 9, «Ред Булл» — 6, «Супер Агурі» — 4.