Принц проти короля

19.06.2007
Принц проти короля

Дженсона Баттона таранив його партнер по команді Рубенс Баррікелло. (Фото РЕЙТЕР.)

      Британець Льюїс Хемілтон не просто виграв другий етап поспіль. Темношкірий дебютант королівських перегонів на Гран-прі США витримав безліч атак діючого чемпіона та водночас свого партнера по команді Фернандо Алонсо. На трасі в Індіанаполісі справді відбувалося цікаве дійство — визнаний геній намагався обійти нікому не відомого до початку сезону  гонщика, і не міг це зробити. Те, з якою майстерністю «дядько Хем» блокував спроби чемпіона вийти вперед, наводять на думку, що сьогоднішній лідер має усі шанси стати новим чемпіоном. Якщо, звісно, «стайня» не підведе.

      Найбільше ж цими днями в кулуарах «Формули-1» говорили про можливе повернення за кермо БМВ поляка Роберта Кубіци, який, нагадаємо, травмувався на попередньому етапі в Канаді. Він сам дуже хотів вийти на трасу, але лікарі заборонили йому це робити, призначивши два тижні відпочинку й дозволивши сісти за кермо не раніше 1 липня, коли відбудеться Гран-прі Франції.

      Цей факт дозволив дебютувати у королівських перегонах дублеру польського пілота німцеві Себастьяну Феттелю. 19-річний гонщик, спромігшись заробити в Індіанаполісі для своєї команди залікове очко, став наймолодшим пілотом, який потрапив у очкову зону. (Кубіца за попередні шість етапів набрав для команди «бумерів» 12 очок, а перший «номер» Нік Хайдфельд — 26. Нік, до речі, перегони цього разу взагалі не завершив, зійшовши з траси на 55-му колі). Таким чином Феттель побив досягнення британця Дженсона Баттона, який на подібний подвиг спромігся у 2000-му, але йому тоді було трохи більше 20 років. До речі, позавчора Баттон ледь дістався фінішу, бо вже в першому ж повороті отримав несподіваний удар по боліду від свого партнера по команді «Хонда» бразильця Рубенса Баррікелло, а того, в свою чергу, зачепив Ральф Шумахер...

      Наскільки ж дивним є другий поспіль тріумф Хемілтона, можна зрозуміти навіть з його особистого коментаря в Індіанаполісі: «Я не можу сказати, що щось змінилося, — перед першими своїми перегонами я знав, що мені багато чому треба ще вчитися. Я просто намагався гарно робити свою роботу. Позаду лише сім етапів, моя команда справді конкурентоспроможна, у мене є шанс заробити титул, але казати про якісь мрії, я вважаю, ще передчасно. Ще навесні я знав, що колись зможу фінішувати на подіумі, але, щоб потрапляти в призери сім етапів поспіль — це фантастика! Думаю, таких успіхів від мене ніхто не чекав, та і я сам від себе цього не чекав!».

 

ТАБЛО

7-й етап чемпіонату світу. Гран-прі США (Індіанаполіс).

      Залікова вісімка: Хемілтон («Макларен-Мерседес») — 1:31.09,065; Алонсо («Макларен-Мерседес») — +1,5; Масса («Феррарі») — + 12,8; Райкконен («Феррарі») — +15,4; Ковалайнен («Рено») — +41, 4; Труллі («Тойота») — +1.06,7; Уеббер («Ред Булл») — 1.07,3; Фетталь («БМВ—Заубер») — 1.07,7...

      Загальний залік: Хемілтон — 58, Алонсо — 48, Масса — 39, Райкконен — 32, Хайдфельд («БМВ—Заубер») — 26, Фізікелла («Рено») — 13, Кубіца («БМВ-Заубер»), Ковалайнен — 12...

      Кубок конструкторів: «Макларен-Мерседес» — 106, «Феррарі» — 71, «БМВ—Заубер» — 39, «Рено» — 25, «Уїльямс» — 13, «Тойота» — 9, «Ред Булл» — 6, «Супер Агурі» — 4.