По вулицях «Макларен» водили

30.05.2007

      На тісних вулицях Монте-Карло обгони майже неможливі. Тож не дивно, що чинний чемпіон світу Фернандо Алонсо, здобувши поул-позишн за підсумками кваліфікації, став першим також і в головній гонці, — клас є клас. Так само його партнер по команді «Макларен» Льюїс Хемілтон стартував із другого місця, другим і фінішував. У таких умовах конкурентам майже нереально було пробитися через боліди двох лідерів.

      Цікаво, що молодий темношкірий британець не «прикривав» партнера по команді, а впродовж усієї дистанції атакував. Безрезультатно, тож Хемілтон мусив визнати, що є справді «другим номером» у «Макларені». Хоча досягнення дебютанта вражає: п'ять етапів чемпіонату — п'ять подіумів. У загальному заліку Льюїс має стільки ж очок, скільки й Фернандо. Іспанець утримує перший рядок тільки завдяки більшій кількості перемог на етапах.

      Залікова вісімка Гран-прі Монако (Монте-Карло, 262,626 км,78 кіл): Алонсо («Макларен-Мерседес» — 1:40.29,329; Хемілтон («Макларен») — +0.04,095; Масса («Феррарі») — +1.09,114; Фізікелла («Рено») — +1 коло; Кубіца («БМВ-Заубер») — +1 коло; Хайдфельд  («БМВ-Заубер») — +1 коло; Вурц  («Уїльямс-Тойота») — +1 коло; Райкконен («Феррарі») — +1 коло.

      Загальний залік: Алонсо, Хемілтон — по 38, Масса — 33, Райкконен — 23, Хайдфельд —  18, Фізікелла — 13, Кубіца — 12...

      Кубок конструкторів: «Макларен-Мерседес» — 76, «Феррарі» — 56, «БМВ-Заубер» — 30, «Рено» — 16, «Уїльямс-Тойота» — 7, «Тойота» — 5, «Ред булл» — 4, «Супер Агурі» — 1.