Зазвичай перед Новим роком доводиться ламати голову над подарунком рідним та близьким, адже треба пригадати смаки та вподобання кожного. Звичайно, аби не прогадати, найкраще презентувати гроші, проте зробити це елегантно і тактовно. Цього року проблему вибору подарунків допоміг вирішити ПриватБанк. Завдякі новій пластиковій картці, яка так і називається — «Найкращий подарунок», — відтепер кожен може ощасливити близьких та друзів цінним подарунком.
«Найкращий подарунок» — це зручний, оригінальний та вигідний подарунок. Мінімальна сума для придбання картки становить небагато — 100 гривень. У будь-якому відділенні ПриватБанку картку оформлять швидко й безкоштовно. До того ж пластикова картка «Найкращий подарунок» — можливість щомісяця протягом трьох років брати участь у лотереї, де розігруються цінні призи. Якщо рахунок на картці становить 100 гривень, щасливий власник може виграти мобільний телефон, відеоплеєр, кухонний комбайн, мікрохвильову піч чи кавоварку. Якщо на рахунку власника в день розіграшу є 500 гривень, він має можливість отримати телевізор чи комп'ютер. І нарешті у випадку залишку на рахунку тисячі гривень власник картки може виграти автомобіль. Загальна кількість призів, що будуть розіграні протягом трьох років — 610. Картка може брати участь у розіграші всі три роки і навіть у випадку, коли на неї вже припадав виграш. Отже, замість одного подарунка — власне картки з грошима — можна отримати безліч призів. А призовою є кожна восьма картка.
Перший етап розіграшу призів був приурочений до новорічних свят, і вже є перші переможці — власники побутової техніки та мобільних телефонів. Чесність проведення лотереї поза сумнівом — щасливця серед власників карток визначає комп'ютер методом генерації випадкових чисел. Крім того, за проведенням акції слідкує так звана наглядова комісія з чотирьох чоловік, що не є співробітниками ПриватБанку, отже, незацікавлені особи.
«На відміну від лотереї чи облігацій тривідсоткової позики, що практикувалась у радянські часи, гроші власника картки все одно залишаються на рахунку, отже, він нічого не втрачає», — підкреслив голова правління ПриватБанку Олександр Дубілет.
А що ж у підсумку одержує сам ПриватБанк? Неважко підрахувати, що, «випустивши» близько 150 тисяч своїх подарункових карток, банк тим самим може залучити у свої активи не таку вже й велику суму. А якщо брати до уваги, що це не звичайний банківський депозит, то стає цілком зрозуміло, що прибутковість нової картки — практично нульова. Адже йдеться ще й про багатомільйонні витрати на досить дорогі призи. Невже справді все це — просто новорічний подарунок від щедрот найбільшого в країні комерційного банку? А він і справді може дозволити собі подібне, маючи балансовий капітал майже в мільярд гривень!
Та все ж, зорганізувавши нинішню «карткову гру», банк, по суті, переслідує, на відміну від більшості своїх колег, зовсім не «депозитарні» інтереси, а дещо інше. Щоб їх зрозуміти, варто згадати про те, що досі робив ПриватБанк, — це перша українська пластикова картка, перший банкомат, перший випуск банківських євробондів. Причому масштаби діяльності цього банку такі, що європейські експерти постійно реєструють підвищення його рейтингу. Іншими словами, завдяки ПриватБанку вітчизняна банківська система упевнено крокує до світових стандартів. А в розробках, як ми постійно це бачимо, все нові й нові «продукти» — і цікаві, й корисні.
Водночас у розвиток величезної загальнонаціональної мережі банківської інфраструктури вкладаються чималі власні кошти, віддача від яких не така вже й швидка і врешті залежить і від нашої з вами свідомості. Тобто, головне завдання для банку ще й у тому, щоб привчити своїх клієнтів у повсякденному житті користуватися сучасними електронними картками. І вигода тоді від цього буде взаємна. ПриватБанк у цьому відношенні давно одержав не лише своєрідний статус «найбiльш ощадного» банку країни (за кількiстю вкладників), а й за кількістю різноманітних електронних карток, яких уже випущено більше 4 мільйонів. Це теж — своєрідний подарунок ПриватБанку своїм клієнтам.
За словами голови правління банку, зараз картковий бізнес в Україні переживає період злету. Щороку кількість банкоматів зростає принаймні вдвічі. Наприклад, у ПриватБанку зараз працює більше тисячі банкоматів. У планах на майбутнє — встановити 1268 банкоматів.
Не так давно банк мав позитивний досвід проведення подібних заходів. Із 15 жовтня протягом двох місяців банк проводив акцію «ПриватБанк — приватному підприємцю». Тоді банк запроваджував спеціальний тарифний пакет «Підприємницький» із найбільш вигідними умовами обслуговування. За два місяці кількість кредитів, наданих малим підприємцям, перевалила за 11 тисяч, а загальна сума склала 165 мільйонів гривень. Переможець акції, підприємець із Хмельницького, номер якого був вибраний методом випадкових чисел з усіх номерів поточних рахунків, отримав п'ять тисяч доларів.
Підтримка малого та середнього бізнесу, а також обслуговування приватних підприємців цього року були пріоритетними напрямами роботи ПриватБанку. Сьогодні більше 16 відсотків підприємців, які відкрили поточні рахунки, довірили свої кошти ПриватБанку. «Комплекс послуг, які ми пропонуємо малому бізнесу, розроблений таким чином, щоб надати конкретному підприємцю або компанії саме те, що їм необхідно, — окреслив основні напрями роботи банку Олександр Дубілет. — Банківські послуги сьогодні доступні, зрозумілі та вигідні будь-якому підприємцю, незалежно від обсягiв його бізнесу».
Зараз банк обслуговує майже 200 тисяч рахунків корпоративних клієнтів, причому 38 відсотків із них — рахунки приватних підприємців. Тільки цього року ПриватБанк поповнився 23 тисячами клієнтів — представників малого бізнесу. Загальновизнаний факт: зараз малий бізнес виходить із тіні і визнає вигідність роботи з банківською системою.
Малих підприємців не може не зацікавити те, що кредитний портфель ПриватБанку становить вісім мільярдів гривень, у тому числі два мільярди — кредити приватним особам. На сьогоднішній день статутний фонд банку обчислюється 700 мільйонами гривень. За словами Олександра Дубілета, завершується процес реєстрації в Національному банку нового статутного фонду, обсяг якого має збільшитись на 300 мільйонів.
Голова правлiння ПриватБанку Олександр Дубiлет демонструє «Найкращий подарунок».