Українці мають полюбити сир більше

22.05.2007

      Днями французька група «Бель» придбала у власність ВАТ «Шосткинський міськмолкомбінат», відомого в Україні виробника сирів. «Шостка» справедливо вважалася законодавицею моди у галузі українського сироваріння. Однією з перших поставила на заводі автоматизовані лінії, розширила асортимент, завоювала лідерство серед плавлених, твердих сирів та у виробництві масла. Саме високий рівень підприємства і вміле керівництво комбінатом привабило французів, і вони вирішили, що не треба підтягувати технологію до власних стандартів, що культура виробництва відповідає їхній, а відтак можна вкладати інвестиції у систему дистрибуції, розвиток існуючої та нових торгових марок «Шостки» і «Бель», у збільшення потужностей комбінату.

      Філіпп Шамплон, директор підрозділу «Бель» у Центральній і Східній Європі, вважає поганим тоном наперед озвучувати суму інвестиції, і підкреслює, що придбання «Шостки» — це в основновному інноваційні вливання, які цілком вписуються у стратегію групи «Бель». Основна місія «Бель» — виробництво, супроводження і продаж продукції. Не передбачається жодної революційної зміни у тарифах, тобто сиромолочні продукти, на його думку, будуть доступні всім. При цьому значо зросте асортимент сирів, збільшаться обсяги їхнього виробництва за умови, що продукція випускатиметься надвисокої якості. Група «Бель» широко відома чотирма міжнародними брендами, є власником 23 брендів національного рівня, які, можливо, додадуться до основного виробництва «Шостки».

      На те, що українці не можуть самі з'їсти і тих сирів, що уже зварені, Лариса Рудакова, президент групи «Бель» в Україні, зазначила: «У нас мало розвинена культура споживання сирів. У Франції, наприклад, людина з'їдає 26 кг сиру на рік, а в Україні — всього 2,7 кг. Можливо, тільки для Києва ця цифра вдвічі більша. Тому якраз одне із завдань — прищепити цю культуру, запровадити традиції: коли, який сир подавати, з чим його вживати. Розширити ринки збуту в Україні — теж у наших планах, ми, наприклад, мало представлені на заході країни. Обидві компанії ставлять за головний пріоритет задоволення запитiв споживачів».

Ірина ЗАДОРОЖНЯ.