Сумна доля луганських тепловозів

Сумна доля луганських тепловозів

Останнє офіційне найменування нещодавно проданого тепловозобудівного екс-гіганта звучить так: «Холдингова компанія «Луганськтепловоз». І це вже є парадоксом. Який може бути холдинг на місці заводу, що належить державі? Якщо не брати до уваги різноманітні об'єкти соціально-культурного призначення, все виробництво розмiщене хоча й на великому, але одному проммайданчику. Але так уже розпорядилася доля, що зміна державного ладу на початку 90-х захопила тодішнє «комуністичне» керівництво зненацька. Ці люди готували для підприємства ще більше «соціалізму», а вийшов класично дикий капіталізм. Можливо, звідси й усі його нинішні проблеми.

Гроші на третій диплом

Гроші на третій диплом

Йдеться, ясна річ, про Мінтрансзв'язок, нав'язливий сервіс якого давно став притчею во язицех. Керівник відомства соціаліст Микола Рудьковський опікується якщо не візами для туркменів-опозиціонерів, то відбілюванням свого «вищоосвітянського» минулого; тепер ось погрожує Президенту країни імпічментом, «Україні молодій» — судами... На все це потрібна купа часу, відтак пану Миколі ніколи бодай зирнути на проблеми власне міністерства.

Всі статті рубрики