Як лелеками дістатися до Атланти

14.04.2007
Як лелеками дістатися до Атланти

      Національним олімпійським комітетом за підтримки Компанії «Кока-Кола Україна» був проведений конкурс на визначення олімпійського талісману для збірної команди України на Олімпійських іграх у 2008 році у столиці Китаю — Пекіні. Конкурс тривав два місяці та пропонував усім бажаючим спробувати свої мистецькі сили у створенні справжнього талісмана для нашої олімпійської збірної.

      На суд журі було представлено 150 художніх робіт. Малюнки цікаві та різнопланові, однак талісманом міг стати лише один. Честь бути символом-охоронцем отримала пара спортивних блакитнооких жовточубих лелек Вадима Яковенка з Полтави. Відтепер наші спортсмени будуть під пильним наглядом цих мудрих птахів, які є особливим символом в українській культурі, адже, за давнім повір'ям, лелека приносить щастя. А те, що вони ще зовсім пташенята, зближує талісман із зовсім юною, за мірками світового олімпізму, збірною України. Адже наступна літня Олімпіада буде лише п'ятою в історії національної команди.

      Вадим Яковенко отримав від Компанії «Кока-Кола» чек для переможця і путівку на поїздку до Атланти на відвідання відкритого після реставрації музею виробника популярного напою. Спеціальні призи також отримали львів'янин Андрій Левицький за роботу під назвою «Волик» та Віктор Листков із Сум за малюнок «Квіточка ЮЕЙ». Вони стають власниками цифрових фотоапаратів. Не обійшли увагою i заохоченням організатори конкурсу авторів інших цікавих варіантів талісмана. Зображення 12 найкращих робіт буде використано для календаря Національного олімпійського комітету на олімпійський 2008 рік.

      Презентація талісмана олімпійської збірної ознаменувала собою підписання договору про продовження плідної співпраці між НОК України та знаним виробником безалкогольних напоїв. Партнерські стосунки Компанії «Кока-Кола» в Україні та Національного олімпійського Комітету тривають уже понад 10 років. Таким чином український спорт отримує суттєву спонсорську підтримку, а національна олімпійська збірна — умови для підготовки та гідного представлення своєї країни на Олімпійських іграх. А чого варта пам'ятна багатьом естафета олімпійського вогню вулицями Києва напередодні минулої літньої Олімпіади, що безперечно стала однією з найяскравіших подій у житті столиці України 2004 року!

      Президент Національного олімпійського комітету України Сергій Бубка зазначив, що факт підписання нового контракту свідчить про тривалість традиції добрих стосунків між давніми партнерами: «Приємно відчувати підтримку давніх і надійних друзів, тому поновлення співробітництва між Національним олімпійським комітетом та компанією «Кока-Кола Україна» для нас дуже радісний факт».

      До речі, для Компанії «Кока-Кола» український досвід не є чимось новим у практиці — швидше, це вже стала позиція. Лідери світової безалкогольної індустрії вже майже 80 років підтримують олімпійський рух у світі, тобто довше, ніж будь-який інший корпоративний спонсор найвизначніших спортивних подій сучасності. Це означає, що «Кока-Кола» бере участь у перетворенні Олімпійських ігор на захоплююче та пам'ятне дійство ще з часів Олімпіади в Амстердамі 1928 року. Генеральний директор Компанії «Кока-Кола Беверіджиз Україна» Марчел Мартін підтвердив, що підтримка олімпійського руху є чудовим способом залучення української молоді до здорового способу життя. Також він побажав, щоб спільно обраний талісман дійсно виявився щасливим для збірної України і приніс їй у майбутньому багато успіхів та нагород.