У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Дженніфер Лопес перед концертом у Берліні.
У сучасних зірок шоу-бізнесу ввійшло в моду випускати парфуми або колекції одягу (а найчастіше й те, й інше) під власним ім'ям. Мало яка знаменитість не спробувала запустити власний бренд на ринку одягу, однак зазвичай ці «проби пера» завершуються невдачами. Та тільки не для Дженніфер Лопес. Хоч як це дивує фахівців, співачці й актрисі вдалося не лише випустити один із найпопулярніших нині ароматів «Джей Ло», а й справді успішно освоїти дизайнерську справу.
Недарма фірмові бутіки Дженніфер користуються великою популярністю: одяг від Лопес дійсно модний і прогресивний, при цьому вельми зручний та елегантний. Як, скажімо, речі з колекції, продемонстрованої днями на тижні моди у Маямі, штат Флорида. Серед презентованих моделей багато трикотажних суконь із капюшонами, джемперів із завищеною талією, які носять із лосинами, високих чобіт та інших черевиків.
А поки шанувальниці розкуповують одяг від Джей Ло, сама дизайнерка віддається своєму первісному амплуа: їздить по Європі з концертним туром, пропагуючи свій новий іспаномовний альбом Como Ama Una Mujer («Як любить жінка»). У неділю в Берліні, скажімо, Дженніфер виступила в рамках вручення нагород «Ехо» Німецької фонографічної академії.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>