Крім семи українських претендентів на поїздку в Гельсінкі, 9 березня в НТКУ в рамках промо-турів виступили представники інших країн. Єдиними учасниками, які будуть брати участь у фіналі разом із нашою Вєркою, були румуни Todomondo. Цей проект створили спеціально для участі країни у «Євробаченні», і спочатку він називався Locomondo. Але, як виявилося, таку ж назву має один із грецьких гуртів — ще один доказ космополітичного характеру гурту — тому, зберігаючи другу частину імені, румуни нареклись по-іншому. Свою пісню Liubi, liubi, I Love you музиканти виконують шiстьома мовами світу. Mister M (Marian Bogdan Tascau), композитор і музичний продюсер, виконує куплет іспанською. Kamara Ghedi і Andrei Stefanescu — участники дуету Alb si Negru —відповідно, французьку і румунську частину. Італієць Ciro de Luca, який живе в Румунії, співає італійську частину. Vlad Cretu, учасник групи Hara, виконує англiйський шматок пісні, а Valeriu Raileanu — російський текст.
Яскравого і відомого представника на «Євробачення» відрядила цього разу Швейцарія. DJ Bobo (Rene Baumann) виступить у Гельсінкі з піснею Vampires Are Alive. Голосувати за цей трек виконавець закликав глядачів НТКУ українською, до речі, фонетично важкою для пересічного європейця, хоча і в записі. Естетика відео і слів композиції перегукується з минулорічними монстрами-переможцями, але: «У нас не буде потоків крові, — сказав DJ Bobo на своїй прес-конференції в Швейцарії. — Ми орієнтуємося меншою мірою на Дракулу, в більшій — на Rocky Horror Picture Show». До речі, DJ Bobo обрали з-поміж 60 кандидатів колективною радою представники каналів SF, TSR, TSI і VIVA.
Крім Швейцарії та Румунії, у Києві вже побували представники Польщі (дует The Jet Set), Мальти (Olivia Levis) та Білорусі (Колдун). Про них та інших учасників цьогорічного конкурсу «УМ» розповідатиме протягом березня—квітня.
А ТИМ ЧАСОМ
Більшість квитків на виступ представників 42 країн 10 і 12 травня 2007 року в Гельсінкі розкупили протягом двох годин по телефону ще у середині грудня 2006-го. Решту — на репетиції та частково півфінал — можна було замовити протягом наступних днів за посередництва інтернету. Фінські організатори вирішили створити розмежування-квоти на продаж квитків для місцевих мешканців та іноземних гостей, які планують приїхати на конкурс. Усіх покупців розподілили на дві категорії, залежно від адреси, на яку вони замовлятимуть доставку квитків.
Стало також відомо, що темою цьогорічного «Євробачення» стане «Справжня фантазія». У дизайні декорацій обіцяють знову використати національні мотиви, зокрема епос Калевала і образ його героя Вайнамойнене, який своїм співом змушував ворогів стрибати у болото. «Ми думали над протилежностями, пов’язаними з Фінляндією: світло і темрява, північні сопки та острови на півдні, тісний контакт із природою і швидкий техногенний розвиток, спокій і мовчання проти божевільної креативності та буйства, доволі оригінально вираженого групою «Лорді», — сказав продюсер одного з організаторів цьогорічного конкурсу, телеканалу YLE Хейккі Сеппала, розповідаючи про концепцію представлення країни. Нагадаємо, що темами пісенного конкурсу минулих років були «Відчуй ритм» у Афінах 2006-го, «Пробудження» у Києві 2005-го та «Під одним небом» у Стамбулі 2004-го.