Надра Банк: Сюди хочеться повертатися знову i знову

20.02.2007
Надра Банк: Сюди хочеться повертатися знову i знову

Новий iнтер'єр вiддiлення демонструє вiдкритiсть та доступнiсть кожному клiєнту.

      Ви коли-небудь замислювалися, чому відвідування банку для сплати чергових рахунків хочеться відстрочити? Чи, наприклад, ви знаєте, що гроші краще зберігати в банку, але не наважуєтеся піти туди? Чому ми насторожено ставимося до банків?

      Досліди показали, що причина цього — уявлення про банк як офіціозну бюрократичну контору, яка відлякує вже своїм виглядом. Про нові підходи до оформлення банківських відділень в Україні говорять давно, але вони залишаються суворими і консервативними. Восени минулого року один із найбільших українських банків — Надра Банк — заявив про ребрендінг. На початку лютого в Києві відбулася презентація одного з перших відділень, переобладнаних згідно зі світовими стандартами і новим брендом Надра.

      Нова площадка — простора, світла, затишна. Щоб клієнту було тут легко і комфортно, внутрішній простір розділено на декілька зон, кожна з яких має своє призначення. У зоні попередніх консультацій клієнт отримає відповіді на запитання, що його цікавлять. Співробітники банку тепер перебувають поряд із клієнтом, а не за товстим склом високих стійок, як раніше. Можна присісти поряд із менеджером і взяти безпосередню участь у роботі над вашими документами.

      Великого стосу паперів, дуже звичного для інтер'єру багатьох фінзакладів, ви тут не побачите. Формальні питання вирішуються в окремому приміщенні, де у спокійній обстановці ви зможете уважно прочитати угоду, детально ознайомитися з тією чи іншою програмою Надра Банк.

      «24 години» — зона самообслуговування. Ви можете скористатися послугами банкоматів та інформаційно-платіжних терміналів Надра Банку: зняти готівку, переказати гроші, погасити кредит. Увечері, коли інші зони закриваються, ця продовжує працювати, і ви можете у будь-який час здійснити фінансові операції. До речі, обслуговуватися тут може клієнт будь-якого банку України та світу. Якщо виникнуть питання, оператори контактного центру допоможуть вам 24 години на добу — зв'язатися з ними можна за безплатним телефоном, який також тут є.

      Для бізнесменів і VIP-клієнтів — ексклюзивні зони, кожна з яких має свій колір і стиль. «Світова практика банківської роботи показує: чим вище статус клієнта, тим суворішу колористику він вибирає, — відзначає віце-президент Надра Оксана Кiрiєнко. — Наприклад, на нашiй площадцi продажiв зони обслуговування корпоративного бізнесу — кобальтового кольору, а малого — світло-фіолетового».

      «Ми намагаємося зруйнувати міф про суворий банк, який одним виглядом масивних дверей і суворих охоронців примушує мимоволі втягувати голову в плечі, — каже президент Надра Банку Ігор Гiленко. — Прагнемо показати клієнтам справжній сервіс, привчити до високого рівня спілкування з банком».

      У наступному півріччі буде переобладнано ще близько сотні відділень Надра Банку по всій Україні. Остаточне переоформлення регіональної мережі завершиться у 2008 році.

Iван ГАВРИЛЮК.