Пробі! «Пробки»...

11.01.2007
Пробі! «Пробки»...

Який сенс купувати «залізного коня», коли містом він пересуватиметься зі швидкістю черепахи? (Фото PHL.)

      Рік Свині за східним календарем, як відомо, розпочнеться тільки на початку лютого, проте, складається враження, його, за давньою традицією, зустрічають достроково. У будь-якому випадку на такі невеселі роздуми наводять щоденні зведення про дорожньо-транспортні пригоди на дорогах області, що мало поступаються фронтовим зведенням. П’ять аварій за день, у яких троє людей загинули та четверо отримали різноманітні травми. Затим відразу 12 травмованих плюс 15(!) пошкоджених автомобілів, що утворили «купу малу» на трасі між Донецьком та Ясинуватою. Далі ще чотири аварії на трасі неподалік Волновахи — восьмеро  потерпілих...

      Серед причин того, що коїться на автошляхах, співробітники ДАІ, звісно, не поспішають згадувати лихим словом «свинський» рік. Зате не втомлюються повторювати — у більшості випадків аварії виникали через недисциплінованість водіїв, які чомусь не зважали на складні погодні умови: густий туман, ожеледь тощо.

      Отже, рік тільки розпочався, а тим часом на тлі аварій, що почастішали, автоінспектори прогнозують подальше ускладнення на автошляхах. Насамперед через збільшення кiлькостi автомобілів. Експерти  стверджують: у 2007 році мешканці краю придбають десь близько 100 тисяч нових автівок.

      «Обсяги придбання автомобілів будуть зростати, — переконаний начальник управління ДАІ в Донецькій області Володимир Шудріков. — В області із другої половини 2006 року щодня реєструвалося до 300 автомобілів».

      Усього за минулий рік, за словами керівництва облуправління ДАІ  з реєстрації транспортних засобів, проведено 100 тисяч відповідних операцій. Такими ж темпами, а можливо, й більшими збільшуватиметься кількість автовласників і надалі. А тому, прогнозують автоінспектори, невдовзі за інтенсивністю руху, кількістю та довжиною автомобільних «пробок» Донецьк може наздогнати і навіть перегнати Київ. Зрештою, вже й зараз центральна частина обласного центру через затори на дорогах може сміливо конкурувати зi столицею. Бо тутешні шляхи, що проектувалися півстоліття тому, просто не розраховані на таке скупчення транспорту.