А починалося все з проданої квартири...
Мало кому із семи тисяч глядачів, які минулої суботи заповнили столичний Палац спорту, відомий такий факт: уже традиційне міжнародне шоу спорту та мистецтва «Золота Лілія» почалося з вибору між «пан» і «пропав». Бізнесмен Тимофій Нагорний, щоб зробити своїй коханій Лілії Подкопаєвій перший подарунок у вигляді оригінального дійства, продав квартиру та машину. Відмова від бюджетного фінансування для Нагорного була принциповим питанням. І сьогодні організатори «Золотої Лілії» не просять грошей у держави, але вже й не шукають спонсорів, бо ті приходять самі. І це — свідчення рівня «Золотої Лілії». Минулого року американські гості визнали, що з таким успішним шоу можна сміливо виходити на закордонного глядача. Вочевидь найближчим часом так і станеться.