«Піт-стоп» лідерству Алонсо

03.10.2006
«Піт-стоп» лідерству Алонсо

Помилки техніків «Рено» не дозволили Алонсо виграти. (Фото РЕЙТЕР.)

      56кіл Гран-прі Китаю стали для Міхаеля Шумахера однією з найважливіших перемог у його кар'єрі, а загалом — 91-ю. Усупереч очікуванням і здоровому глузду, лідер «Феррарі» першим прийшов до фінішу, випередивши головного конкурента, іспанця Фернандо Алонсо, на три секунди. Все вирішили дві фатальні помилки обслуговуючої команди «Рено», адже гонщики та самі боліди на перемогу спрацювали бездоганно. Після кваліфікації саме Алонсо і Фізікелла опанували перший ряд на старті. У такій ситуації шанси Шумі на перемогу виглядали не надто привабливими. Італійцеві Джанкарло Фізікеллі, здавалося б, достатньо було стримувати атаки переслідувачів його партнера, і перемога у «Рено» в кишені. Та свою роль зіграла мінлива погода й помилка техніків.

      Фернандо справді досить швидко скористався стратегічними перевагами і створив відрив у 15 секунд. І це лише від «свого» Фізікелли. Але одночасно з цим траса після дощу ставала дедалі сухішою, й перевага гуми «Мішлен», якою користується «Рено» і яка ідеально підходить для вологого покриття, ставала меншою. Під час першого дозаправлення на боліді Алонсо вирішили замінити шини, але зробили це тільки на передніх колесах. Згодом стало зрозуміло, що це була перша помилка «технарів» французької «стайні». Уся перевага іспанця розтанула, і незабаром його обійшов Фізікелла. Поступово й Міхаель Шумахер, який стартував із шостої позиції, почав стрімко наздоганяти лідерів, використовуючи «прихильність» покришок «Бріджстоун» до сухого покриття.

      Алонсо заїхав у бокси, щоб дозаправитися та замінити «взуття», і в цей момент сталося фатальне — у механіків виникли якісь проблеми із заднім лівим колесом, через що піт-стоп тривав неймовірних як для лідера 19 (!) секунд. Повернувшись на трасу із 10-секундним відставанням, молодий іспанець уже не міг претендувати на перемогу в Китаї. Шумахер-старший упевнено утримував лідерство, починаючи з 42-го кола. Фізікелла ж переймався не стільки тим, як наздогнати німця, а як пропустити вперед партнера. І слід визнати, що Алонсо продемонстрував потужність моторів «Рено» у повнiй красі. Завдяки фантастичній швидкості він за 14 кіл ліквідував 19 секунд відставання. Щоб відіграти ще три секунди, йому не вистачило дистанції.

      У той час, коли Міхаель сяяв на подіумі, тепер уже екс-лідер демонстрував змучену посмішку. Адже Алонсо знав, що за рівної кількості очок в особистому заліку вище стоятиме Шумахер — завдяки семи перемогам на окремих етапах проти шести в опонента. Попереду ще дві вирішальні й захоплюючі гонки. Після фантастичного сюжету в Китаї команди відправляються в японську Сузуку, де наступного уїк-енду відбудеться Гран-прі Японії.

 

ТАБЛО

Чемпіонат світу з автоперегонів «Формула-1»

16-й етап. Гран-прі Китаю.

Шанхай. 305,066 км

      Залікова вісімка: М. Шумахер («Феррарі») – 1:37.32,747; Алонсо («Рено») — +3,121; Фізікелла («Рено») — +44,197; Баттон («Хонда») — +1.12,056; Де Ла Роса («Макларен») — +1.17,137; Баррікелло («Хонда») — +1.19,131; Хайдфельд («БМВ-Заубер») — +1.31,979; Уеббер («Уїльямс») — +1.43,588.

      Загальний залік пілотів: М.Шумахер, Алонсо — 116, Фізікелла — 63, Масса («Феррарі») — 62, Райкконен («Макларен») — 57, Баттон — 45, Баррікелло — 28, Монтойя («Уїльямс») — 26...

      Кубок конструкторів: «Рено» — 179, «Феррарі» — 178, «Макларен» — 101, «Хонда» — 73, БМВ — 35, «Тойота» — 30, «Ред булл» — 16...