— Добре те, що група витримала єдину стилістику в музиці і в одязі — це дуже важливо. Вони побудували дуже красивий контраст — поєднання білого і чорного, а далі все пішло за законами жанру: обов'язково джинси, обов'язково гламурні вставки, мереживо, стрази, а в першому виході — сексуальний мінімалізм, що знову-таки говорить про їхній хороший смак. Мінімалізм взагалі в фаворі, а надати йому ще сексуальності — це дуже цікаво і важливо саме для такого проекту, який має стати насамперед популярним.
— Це повсякденні речі. А мені не вистачало чогось сценічного.
— Ви знаєте, це взагалі хороша традиція останнього часу. Причому вона має якісь мегавселенські масштаби, подивіться вручення «Греммі», премії MTV, подивіться на сьогоднішню презентацію, тобто це все в руслі сьогоднішнього часу. Епоха феєричних костюмів, епоха Бродвею, пір'я, блискіток залишилася позаду. Зараз уся естрада, вся популярна музика звернулась до вуличної моди, до природності. Рано чи пізно все набридає і буде знову мішура, будуть блискітки.
— Я мала на увазі не кабаре і блискітки, а вичурні дизайнерські речі, креатив.
— Ви знаєте, можливо їм це і непотрібно, адже тут є така річ, як зовнішність. Тут нічого не треба переробляти — трансформерами і деконструктивізмом можна все зіпсувати. Дівчата б'ють на свою нормальну, спокійну, непатологічну сексуальність, вони її підкреслюють і все. А що народу, власне кажучи, потрібно? Тільки це — красиве жіноче тіло. А тут іще й голос, і слух — все в порядку.
— Як ви оцінюєте стиль популярних дівочих бендів взагалі?
— А вони здебільшого всі однакові. За великим рахунком, це все кальки, ксерокс. Із чого все почалося, важко сказати — чи це були «Стрелки», чи «Блестящие», чи «ВІА Гра». Очевидно, був вироблений певний універсальний стереотип — груди високі, талія вузька, ноги довгі, блондинка, брюнетка і бажано руда. До речі, чоловічі групи будуються за таким же принципом. У даному випадку візуально-сексуальна складова має більше значення, ніж звукова.
— Як вам стиль «ВІА Гри», наприклад?
— Якщо чесно, мені це ніколи не подобалось — занадто просто, занадто традиційно. Хоча, з іншого боку, вони були орієнтовані трохи інакше — якщо ви пам'ятаєте американські комікси, мультики 70-х, 80-х, 90-х років, там обов'язково присутня блондинка з високим бюстом у довгій сукні з розрізом по всій нозі. В принципі те, що експлуатує «ВІА Гра» — трохи мультяшний, кітчевий, але при цьому збірний, чіткий образ. Багато в чому це і є секрет їхнього успіху. Про інших мені сказати важко, бо я дуже погано знаю популярну музику — я її більше слухаю, ніж дивлюсь. Річ у тім, що я дуже люблю танцювати, ми часто «лазимо» по клубах, і для мене є дуже чітке визначення — музика для ніг.
— У вас особисто є досвід роботи з естрадними співаками?
— З народною артисткою України Ніною Шестаковою. Зовсім недавно ми її одягли в Америку на гастролі. Знайомі з нею років сім, а звернулася вона до мене минулого року, ми зробили кілька робіт, і вона ніби задоволена.
— Чи є артисти, з якими б ви хотіли попрацювати як дизайнер?
— Мені близька позиція Григорія Савича Сковороди, який сказав: «Світ ловив мене, але не впіймав». Я не можу сказати, що рвуся «поодягати» якусь зірку, тому що в такому випадку я повинен прислухатися до клієнта. В принципі, я цим професійно займаюся, і в мене одягаються дуже цікаві люди, але мені цікавiше робити той одяг, в якому я можу себе виразити як дизайнер.