Дилему, якій із цих життєвих категорій варто віддавати перевагу, виховуючи сучасних дітисьок, давно для себе вирішила президент Форуму видавців Олександра Коваль і назбирала досить чимало, як на наш неромантичний час, однодумців. Не плекаючи зайвих ілюзій стосовно того, що держава активно і щедро візьметься допомагати книговидавництву (насамперед дитячому), пані Олександра закликала відомих і популярних осіб «підтримати книжку своїм лицем», зорганізувавши громадську кампанію популяризації читання серед дітей та молоді. Суть «Книгоманії» (саме так назвали програму) в тому, щоб «не батогом, а пряником» залучати дітей до читання. А найкраще це можуть зробити не нудні і велемовні політики, а насамперед дитячі кумири — відомі діячі української музики, культури та спорту. Адже життєвому успіхові багато з них завдячують не лише ласкавій долі та товстим гаманцям, а й улюбленим мудрим і веселим книжкам. Роль таких от своєрідних «живих брендів» узяли вже на себе Руслана, Ані Лорак та Лілія Подкопаєва. Співачка Росава підтримує акції журналу «Соняшник», а лідерка гурту «Таліта Кум» Юлія Міщенко «курує» «Видавництво Старого Лева». Не пасуть задніх і телевізійники. Ведучі «5-го каналу» невдовзі знімуться у серії роликів «Обличчя «5-го каналу» пропагують читання». І нарешті, «не словом, а ділом» підтримав акцію «головний океанолог» Святослав Вакарчук, який 31 травня цього року на відкритті Першого київського дитячого книжкового ярмарку пообіцяв підтримати «Книгоманію» матеріально. І ось минулого тижня співак перерахував 50 тисяч гривень на придбання книжок для сиротинців та шкіл-інтернатів. Тепер українські діточки слова з пісні «Океану Ельзи» — «дякую тобі...» наповнюватимуть цілком конкретним змістом.