Січ відновимо, кургани насиплемо

Січ відновимо, кургани насиплемо

Таку перспективу легендарного острова змальовував новий гендиректор Національного заповідника «Хортиця» Костянтин Сушко вже на своїй першій прес-конференції у березні 2005 року. І Сушку повірили. Попри тодішні сумні реалії — руйнацію десятків пам'яток археології, тисячу з лишком доріг, прокладених у заповідній зоні автовідпочивальниками-«дикунами», відверте «кришування» міською владою браконьєрства і самозахвату земельних ділянок для спорудження казино, котеджів і борделів... Дійшло до того, що на острові, за десяток-другий метрів від Зорової могили, облаштували відстійник... фекалій! П'ятдесят з лишком років сюди скидають «продукти цивілізації» мешканці селища, що досі функціонує поруч з мостами Преображенського.

Друге дихання «мосту Кірпи»

Друге дихання «мосту Кірпи»

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Грандіозна споруда — Дарницький автомобільно-залізничний міст — вартістю 1,8 мільярда гривень за 10—12 років з'єднає два береги древнього Славути. У цьому журналістів запевнили фахівці проектного інституту «Київдніпртранс» та Дирекції з будівництва автомобільно-залізничного переходу через річку Дніпро. А здача першої черги Дарницького мосту — залізничної, як і планувалося, може відбутися вже в першій половині 2007 року.

Всі статті рубрики