Висловившись саме так, я ніскільки не обмовився. Бо цей завод виробництва німецької фірми LINTEK — пересувний. Протягом літа, приміром, може двічі-тричі поміняти місце свого розташування. При цьому має неабияку виробничу потужність — 240 тонн асфальту за годину.
Будується такий завод за три місяці, а запускається за три-чотири тижні. Стовідсотково може перевозитися у контейнерах усіма можливими видами транспорту. За наявності замовлень хоча б відсотків на 70 виробничі потужності пересувного підприємства окупляться за півтора року. При цьому завод коштує не настільки вже й мало — понад 9 мільйонів гривень без урахування монтажу та наладки.
Голова Державної служби автомобільних доріг України Вадим Гуржос у тому, що підприємство, першим місцем розташування якого став Новомосковськ на Дніпропетровщині, окупиться швидко, більше ніж переконаний. Програма з приведення українських шляхів до європейських стандартів для тих же виробників асфальту вимальовує серйозні перспективи. Так, протягом п'яти років з цією метою планується залучити не менше 1,5 мільярда євроінвестицій, а цьогоріч на будівництво, ремонт та утримання доріг тільки Дніпропетровщини спрямовано 550,5 мільйона гривень, що втричі більше, аніж торік.