«Кіно» і телеканал «Сіті» (почне своє мовлення у вересні), утворилися на базі проданої телекомпанії «Гравіс», яка мала ліцензії на ефір київських 7 і 35 каналів. Покупцем виступила корпорація Central European Media Enterprises (CME), якій тепер належить 65,5 відсотка пакета акцій українського медіа-холдингу «Укрпромторг» (на момент продажу контролював ООО «Гравіс»). Крім колишнього «Гравісу», CME також належать 60 відсотків телеканалу «Студія «1+1».
Власне, спочатку канал «Кіно» анонсувався з робочою приставкою «1+1», але на час «легкого літнього сезону» від неї відмовилися, не виключаючи можливостi повернути назад. Телеканал називають менеджерським проектом, робота із запуску над яким супроводжувалася численними консультаціями і серед акул українського телебачення (Влад Ряшин, Олександр Ткаченко та інші), і серед маркетингових компаній, які досліджували не тільки європейський, а й світовий розвиток вузькоспеціалізованого телебачення. За словами генерального директора каналу Світлани Коротенко, обидва канали розраховують на цільову аудиторію, а «Кіно», на відміну від суто київського «Сіті», планує вийти на регіони. Саме зараз він веде перемовини щодо отримання ліцензій на супутникову трансляцію, а також щодо входження в пакети кабельних провайдерів. За словами Світлани Коротенко, конкуренції в кабельних пакетах із телеканалом зі схожою концепцією — «Ентер-фільм» — не буде, бо «Кіно» показуватиме інші фільми та ексклюзивні інтерв'ю.
Телеканал у першу чергу комерційний, відтак передусім орієнтуватиметься на масові бренди і документального, й ігрового кіно. Програмний директор каналу Оксана Іванюк говорить, що європейське кіно теж показуватимуть — у СМЕ для цього є десятирічний досвід на ринку та зв'язки з дистриб'юторськими компаніями. Звичайно, в ефірі показуватимуть не тільки фільми, а й програми про їхні зйомки, відомих акторів, фестивалі; обіцяють навіть паралельне висвітлення українських кіношних справ.
Своїм девізом канал вибрав відому фразу «Життя — як кіно». Саме це і намагалися довести на вечірці з нагоди відкриття каналу в одному зі столичних клубів: з червоними доріжками, горлаючим натовпом та розігруючи типові для кіношних жанрів — еротика, екш та жахи — сцени з гостями. Також представили обличчя каналу: ведуча Крапка (Оксана Приходько, в минулому — ведуча каналу O-TV) у програмі «Кіно і Крапка» розповідатиме все про кіно, його історію, Філ вестиме Movies party, а еротичну «Х-міссію» — Роман Дерига. «Коли виникла ідея створити на українському телебаченні еротичну програму, ми перебрали масу варіантів, сказав «Телекритиці» новий ведучий. — Спочатку думали посадити дівчину, яка б щось розповідала, вигідно ноги показувала... Але потім вирішили, що краще хай це буде професійна розповідь лікаря-сексопатолога. Я — лікар, але в нашій медичній освіті всі отримують однакові знання, а потім практикуються у вузькій галузі. Тобто ми будемо вибирати якийсь стереотип чи комплекс на сексуальну тематику і будемо коротко, дохідливо і з невеликим стьобом, але з наукового погляду все це пояснювати».
Ще одним «нетелевізійним» ведучим на телеканалі «Кіно» стане Юля Міщенко, вокалістка гурту «Таліта Кум», яка вестиме програму «Містерії кіно». Вона розповідатиме про кіно, присвячене паранормальним явищам та паралельним світам.