У центрі Одеси, на проспекті Шевченка, де ще 5 років тому функціонував апарат управління Чорноморського морського пароплавства, урочисто відкрито Палац правосуддя, в якому розмістилися зали засідань та службові кабінети суддів Господарського та Апеляційного господарського судів області. Частина суддів учора вже приступила до виконання своїх повноважень. Хоча, за словами голови Апеляційного господарського суду Валерія Балуха, стикаються при цьому з багатьма правовими неув'язками і казусами, оскільки «судова реформа в Україні йде дуже туго. Через те, очевидно, й назвали її «малою», що досі не принесла бажаних результатів». От і виходить, підсумував Балух на церемонії відкриття Палацу правосуддя, що «суди в нас є, а от судової влади немає. Судова система стала менш доступною для народу і вимагає перегляду...»
Утім у здійсненні реконструкції 5-поверхового будинку зі скла та бетону Одеського Апеляційного господарського суду взяв участь великий колектив інженерів, скульпторів та художників. Що зайвий раз засвідчило відсутність фінансових проблем в одеських служителів Феміди. Приміром, з ініціативи голови Апеляційного суду у холі Палацу правосуддя розміщено чимало копій знаменитих фресок Рафаеля «Соломонів суд» і «Афінська школа». Щоправда, у своєрідній художній інтерпретації, здійсненій за пропозицією суддів-замовників. Приміром, при збереженні загальної композиції шедевра Рафаеля на фресці «Соломонів суд» в образі старця, що говорить: «Оце суд», одесити впізнали голову Апеляційного суду Одеської області Анатолія Луняченка, а в образі одного з олімпійських небожителів визирає з-за ширми прокурор Одещини Михайло Косюта. Неподалік у суперечці Платона й Арістотеля, в образах їх послідовників виступають ігуменя Серафима, глава облдержадміністрації Сергій Гриневецький, безпосередньо сам Рафаель, мер Одеси Руслан Боделан, глава Одеської єпархії УПЦ Московського патріархату Агафангел. А саму богиню правосуддя Феміду скульптор Олександр Токарєв зобразив у вигляді української дівчини з широкою пов'язкою на очах...
Словом, образів і символів справедливого судочинства в одеському Палаці правосуддя не бракує. Але, очевидно, найяскравіше символізує суть дійства те, що за розграбування багатомільярдного майна Чорноморського пароплавства, в тому числі відчуження управлінських будинків, кучмівськими чиновниками різного калібру досі нікого не покарано...