Екранізація детективних романів давно стала найпопулярнішою практикою нашого кіно. Кому про це знати, як не глядачам каналу «1+1», якi кожного тижня долучаються до новітніх літературних тенденцій і вже можуть вважатися головними фахівцями з творів Тетяни Устинової, а також їхніх телевізійних версій. Iз 26 червня в ефірі «1+1» почнеться нова детективна історія, створена Анатолієм Матешком у компанії з «Українською медійною групою» - «Міф про ідеального чоловіка». Сюжет цього твору закручений, природно, навколо дуже великих грошей, ще більших неприємностей і величезного кохання. Дівчина-аптекар Клава Ковальова і майор міліції Ларіонов - герої Юлії Ромашиної та Андрія Казакова - стоять перед складним вибором, який стосується їхнього особистого щастя. Анатолій Матешко ніколи не задовольняється тільки ілюстрацією сюжету - він завжди шукає внутрішній конфлікт почуттів героїв. Самі зйомки, за словами постановника, пройшли ідеально, хоча історія про ідеального чоловіка - лише міф. «Устинова пише як «насправді», - пояснює режисер. - Ситуації дуже впізнавані, тут є історії, долі».
Як завжди буває в таких випадках, оператору Сергію Борденюку та його помічникам доводилося уникати знакових місць Києва, заклеювати вивіски з назвами вулиць і українські тексти, оскільки в сценарії історія традиційно заявлена як московська. Квартира головного героя, де, згідно з сюжетом, проживає, а точніше спить у вільний від роботи час майор кримінального розшуку Андрій Ларіонов, розташовувалася просто на Хрещатику. «Ніколи б не повірив, що «мент» може жити в такій розкішній квартирі», - захоплювався виконавець ролі Ларіонова, актор майстерні Петра Фоменка Андрій Казаков. Правда, на зйомках квартира виглядала не так уже й розкішно, тому що навіть двокімнатне приміщення з високими стелями замале для знімальної групи, із звуковиками, гримерами, костюмерами й асистентами включно.
На думку режисера, ідеальний чоловік у серіалі все ж таки з'являється, і це зовсім не хірург Сергій Мерцалов, якого вбивають на самому початку фільму. Просто іноді ідеали ховаються десь дуже глибоко в людині, і їх можна не помітити. Так само, як і почуття до дівчини, яку знаєш багато-багато років. На думку Андрія Казакова, суперечка між закоханими Ларіоновим і Ковальовою виникає зовсім не через гроші, а внаслідок страху втратити кохання. Виконавець головної ролі впевнений, що сучасний рекламний тиск щодо створення образу успішного чоловіка як чоловіка з достатком, квартирою, машиною і дачею - мішура. «Розумна людина розуміє, що це реклама - їм же потрібно товари пропонувати, - говорить він. - Не думаю, що всі біжать купувати м'які крісла і машини. Особисто мене рекламою не примусиш купити дорогу машину. Та й грошей у мене на неї немає. Хороша машина мені допомагатиме не свою зарозумілість укріплювати, а швидко добиратися до роботи».
Світлана МАКСИМОВА.