Двічі мама і реклама

08.06.2006
Двічі мама і реклама

Помаду з такою усмішкою розкуповуватимуть краще.

      Кілька років тому викликало подив те, як компанії «Ейвон», що випускає недорогу косметику для народних мас, вдалося зробити своїм обличчям смагляву красуню Сальму Хайєк. Тепер же ще більший подив викликає те, як цьому бренду вдалося привабити в свою рекламу актрису з ще гучнішим і дорожчим ім'ям - Джулію Робертс. Косметику цієї фірми в Україні має чи принаймні колись мала кожна жінка. Бо ціна - цілком прийнятна для народу, упаковано красиво, а каталоги - завжди яскраві і небезпечні для гаманця. Тож, переглядаючи їх, навіть жінці з досить скромними статками кортить витягти з останнього кілька десятків гривень на нову помаду чи крем. Тепер же в каталогах фірми «Ейвон» будемо бачити ще й багатьма улюблену актрису. Двічі мама Джулія Робертс, незважаючи на свої 38 років, стала новим обличчям бренду. Днями кралечка поставила свій підпис під відповідним контрактом, а її гонорар за участь у цій рекламній компанії складе 2,2 мільйона фунтів стерлінгів. Гроші чималі, але з огляду на те, що в Голлівуді Робертс є найвисокооплачуванішою актрисою, бажання заробити - не надто переконує. Втім Джулія і раніше брала участь у рекламних кампаніях. Зокрема, рекламувала одяг модних будинків «Крістіан Діор» та «Джанфранко Ферре».

      До речі, Сальма Хайєк, яка з 2004 року з'являлася в рекламних роликах косметики «Ейвон», зовсім не «списана» на берег. Смаглява красуня і далі рекламуватиме помади та парфуми цієї фірми.