Як ми вже неодноразово писали, організований міською владою Дніпропетровська тендер серед автоперевізників на пасажирських маршрутах викликав неабияке невдоволення серед тих, кому не дісталося місця під сонцем зовсім або ж не у тих масштабах, на які вони сподівалися. І хоч влада всілякими методами виявляла рішучість, приборкати непокірних їй так і не вдалося. Зрештою, по Дніпропетровську стали курсувати мікроавтобуси з гордим брендом «Приватна мережа», що об'єднала перевізників, котрих не виявилося серед переможців тендеру. Загалом на лінії з такою фішкою виходять від 200 до 300 автомобілів. Проте, як зазначає директор ТОВ «Рекламно-інформаційне агентство «Дніпро» Георгій Іванов, цих машин може виявитися разів у п'ять більше, але далеко не кожен ризикує діяти всупереч владі.
«Приватна мережа» тим часом рук не складала і наполегливо доводила своє право на існування. І гучно перемогла — згідно з ухвалою Вищого адміністративного суду України, рішення судів першої та другої інстанції щодо визнання результатів тендеру відмінено і направлено для нового розгляду. Які підстави? Тендер проходив без участі представника Міністерства транспорту, а у визначенні його переможців брали участь зацікавлені особи.
Але влада так просто не здається. Того ж дня, коли Вищий адміністративний суд приймав свою ухвалу, до Мінтрансу надходить «всемогутня» скарга, за якою вже наступного дня на «Приватну мережу» здійснюється широкомасштабний наїзд із залученням спецпідрозділів міліції «Беркут» та «Кобра». Як стверджує Іванов, у водіїв перевіряючі вилучали не лише документи, а й особисті речі. Отож тепер «Приватна мережа» змушена ще й перейматися проблемами притягнення учасників вчиненого щодо неї погрому до відповідальності.
Симпатії пересічних пасажирів у такому гучному протистоянні, безперечно, схиляються не на користь влади. Адже віднедавна саме завдяки конкуренції з боку «Приватної мережі» у Дніпропетровську на багатьох маршрутах ціна за проїзд знизилася з півтори гривнi до однієї. Кому таке не сподобається?