Як ми вже неодноразово писали, організований міською владою Дніпропетровська тендер серед автоперевізників на пасажирських маршрутах викликав неабияке невдоволення серед тих, кому не дісталося місця під сонцем зовсім або ж не у тих масштабах, на які вони сподівалися. І хоч влада всілякими методами виявляла рішучість, приборкати непокірних їй так і не вдалося. Зрештою, по Дніпропетровську стали курсувати мікроавтобуси з гордим брендом «Приватна мережа», що об'єднала перевізників, котрих не виявилося серед переможців тендеру. Загалом на лінії з такою фішкою виходять від 200 до 300 автомобілів. Проте, як зазначає директор ТОВ «Рекламно-інформаційне агентство «Дніпро» Георгій Іванов, цих машин може виявитися разів у п'ять більше, але далеко не кожен ризикує діяти всупереч владі.