Пошли листа, спробуй морозиво!

24.05.2006

      Оригінальну рекламну кампанію для відомого виробника морозива та інших десертів, компанії Haagen-Dazs, вигадали рекламники з німецького підрозділу агенції TBWA. Девіз кампанії — «Хай ваш язик мандрує», і проводять її спільно з австрійською поштою. Саме там продаються поштові марки, придбавши які, можна не лише відправити листа рідним чи знайомим, а й... скуштувати один із продуктів Haagen-Dazs.

      На аверсі такої марки розміщені зображення різних цікавих місць світу: Нью-Йорка, гавайських пляжів, африканських пустель тощо. А лизнувши марку зі зворотного боку, щоб наклеїти, ви автоматично продегустуєте один із безлічі видів морозива, вершкового печива, суничної ватрушки тощо — ці смаки «заховані» у клейкому шарі. Звісно, особливо таким смаком не наїсися, зате, як жартують автори ідеї, й калорій у марці вартістю 55 євроцентів — нуль. А якщо розіграється апетит і захочеться напхати пузо реальною ватрушкою чи морозивом — ласкаво просимо до магазину. 55 центів, звісно, не вистачить, але ж і задоволення значно більше...