ПРИКОЛИ про сварки між чоловіками і дружинами
— Чому ти п’єш горілку через соломинку?
— Лікар порадив триматися подалі від чарки. >>
Оригінальну рекламну кампанію для відомого виробника морозива та інших десертів, компанії Haagen-Dazs, вигадали рекламники з німецького підрозділу агенції TBWA. Девіз кампанії — «Хай ваш язик мандрує», і проводять її спільно з австрійською поштою. Саме там продаються поштові марки, придбавши які, можна не лише відправити листа рідним чи знайомим, а й... скуштувати один із продуктів Haagen-Dazs.
На аверсі такої марки розміщені зображення різних цікавих місць світу: Нью-Йорка, гавайських пляжів, африканських пустель тощо. А лизнувши марку зі зворотного боку, щоб наклеїти, ви автоматично продегустуєте один із безлічі видів морозива, вершкового печива, суничної ватрушки тощо — ці смаки «заховані» у клейкому шарі. Звісно, особливо таким смаком не наїсися, зате, як жартують автори ідеї, й калорій у марці вартістю 55 євроцентів — нуль. А якщо розіграється апетит і захочеться напхати пузо реальною ватрушкою чи морозивом — ласкаво просимо до магазину. 55 центів, звісно, не вистачить, але ж і задоволення значно більше...
— Чому ти п’єш горілку через соломинку?
— Лікар порадив триматися подалі від чарки. >>
Майбутній комедіант народився 6 січня 1955 року в сім’ї Еріка Аткінсона та Елли Мей Бембридж. >>
Наймолодшою в Україні дитиною, яка пропливла 25 метрів у басейні, стала одеситка Емма Клочкова, якій лише 2 роки й 4 місяці. >>
Про запуск лімітованого випуску “Третя Штурмова” за проєктом “Власна марка” оголосила Укрпошта. >>
Двоє українців перепливають Атлантичний океан, аби зібрати кошти на лікування та реабілітацію поранених військових: ветеран Іван Гаврилко та капітан і волонтер Дмитро Резвой на сьогодні пройшли на човні вже половину шляху. >>
Лео Мол (англ. Leo Mol; справжнє ім'я Леоні́д Григо́рович Молодожа́нин) - автор пам’ятників Тарасові Шевченку у Вінніпезі, Вашингтоні, Буенос-Айресі, Санкт-Петербурзі, Оттаві і Івано-Франківську. >>