Лідери «королівських перегонів» у цьому році, щойно повернувшись до Європи, показали себе «домашніми» пілотами. Спочатку Міхаель Шумахер виграв на рідній трасі «Феррарі» в Імолі та на німецькому етапі, а тепер і Фернандо Алонсо у рідній Іспанії не залишив опоненту жодних шансів. Щоправда, слід зауважити: у неділю на автодромі «Каталунья-Монтмело» в Барселоні Алонсо став першим іспанцем в історії «Формули-1», який виграв етап «Гран-прі» у себе на Батьківщині.
З кожним етапом тьмяніє основний рекламний постулат організаторів: нібито цей чемпіонат буде неперевершено інтригуючим і боротьбу за титул вестимуть чотири-п'ять пілотів. У реальності ж, як бачимо, з початку першості три перемоги має Алонсо, дві — у Шумахера, а за другими місцями все з точністю до навпаки — 3:2 на користь німця. Нібито конкурентоспроможні Райкконен та Баттон спромоглися виграти три призовi місця на двох.
А оскільки інтрига зосередилася в руках лише двох гонщиків і двох «стаєнь», то їм і належить вирішувати межу взаємних поступок. Принаймні склалося враження, що у Барселоні на очах короля Іспанії Хуана Карлоса I Алонсо не міг не виграти. У Фернандо вистачило витримки зіграти заздалегідь «прописану» йому роль, і на трасі лідер «Рено» почувався бездоганно. Та й помилок з піт-стопами його команда не робила, хоча чинний чемпіон знову відправлявся на дозаправлення раніше за головного конкурента. Цього разу Шумахеру-старшому забракло швидкості, щоб зробити солідний запас під час відсутності головного конкурента. Шостий етап виявився найспокійнішим у цьому сезоні.
ТАБЛО
Чемпіонат світу з автоперегонів «Формула-1».
6-й етап. Гран-прі Іспанії.
Барселона. Автодром «Каталунья-Монтмело». 305,256 км
Залікова вісімка: Алонсо («Рено») — 1:26.21,759; М.Шумахер («Феррарі») — відставання 18,502; Фізікелла («Рено») — + 23,915; Масса («Феррарі») — + 29,859; Райкконен («Макларен») — 56,875; Баттон («Хонда») –58,347; Баррікелло («Хонда») — 1 коло; Хайдфельд (БМВ) — 1 коло.
Загальний залік: Алонсо — 54, М.Шумахер — 39, Райкконен — 27, Фізікелла — 24, Масса — 20, Баттон — 16, Монтойя («Макларен») — 15...
Кубок конструкторів: «Рено» — 78, «Феррарі» — 59, «Макларен» — 42, «Хонда» — 24, БМВ — 12...