Цензура для брехунця
«Помийте голову нашим шампунем — і лупа зникне без сліду!», «З'їжте 50 наших пігулок — і більше не матимете жодних проблем зі шлунком!», «Наші чудодійні біодобавки лікують від усього на світі!» — такими заманливими пропозиціями, спрямованими на українців різного рівня достатку, сьогодні переповнений теле- й радіоефір. Не відстають від «ящика» і яскраві журнали, газети й щити зовнішньої реклами, які йдуть у наступ на всіх, хто вміє читати: «Купіть — і врятуєтесь від пташиного грипу!», «Купіть — і рак вам уже не страшний!». Людині наобiцяють золоті гори, аби тільки вона потрусила гаманцем... Головне для рекламістів — змусити людину щось купити, а чи дасть пігулка чи мікстура обіцяний результат — це вже не їхній клопіт... І якщо солідні фармацевтичні компанії все ж таки слідкують за тим, аби реклама їхньої продукції була правдивою, то фірмочки-одноденки абсолютно не зважають на такі «дрібниці» і дурять народ — кваліфіковано й безжально...