Бе-еклама по-голландськи:

27.04.2006

      Реклама, як відомо, рушій торгівлі. Тож немає нічого дивного в тому, що виробники товарів та послуг готові на все, аби розмістити рекламу своєї продукції якомога вигідніше — в сенсі поєднання ціни, впливу на споживача й оригінальності. Під рекламні площі відводять уже геть усе — від людських лобів і животів до пустельних пісків, над якими пролітають літаки з потенційними покупцями.

      Голландська інтернет-компанія Hotels.nl у прагненні виділитися з-поміж конкурентів вигадливою рекламою задніх не пасе. Нещодавно фірма розробила новий вид реклами: одягла в попони зі своїм логотипом ...овечок, що пасуться на придорожніх лугах у містечку Скарстерлан. Як повідомляє газета «Чикаго триб'юн», за кожну «рекламну» вівцю Hotels.nl платить місцевим фермерам півтора долара на день. Усього ж у рекламній кампанії беруть участь 144 тварини.

      Здавалося б, окрім овець, яким зайвий «одяг» навряд чи подобається, всі задоволені: й фермери, й рекламодавці, чий логотип бачать водії та пасажири численних авто. Однак, як виявилося, місцевій владі така винахідливість теж не до душі. Днями Берт К'юпер, мер міста Джур, розташованого неподалік Скарстерлана, заявив, що логотипи на вівцях — це порушення закону, який забороняє в цій місцевості рекламу вздовж автомобільних шляхів. Злий мер пригрозив Hotels.nl, що штрафуватиме компанію на 500 євро в день за кожну вівцю, якщо «це неподобство» негайно не припиниться. Втім інтернетники, схоже, не надто злякалися й планують позиватися з паном К'юпером у суді. А поки адвокати готують позов, компанія підшуковує нові пасовища — бажано розташовані вздовж тих доріг, де часто бувають «пробки». Аби розширити штат «рекламних» овець.