Напередодні першого європейського етапу «королівських перегонів» дехто, напевно, намагався розізлити багаторічного фаворита «Формули-1» Міхаеля Шумахера. Ходили чутки про перехід німця в іншу команду, натякали на завершення кар'єри... Але зрештою з'явилося підтвердження, що Шумі-старший залишиться у «Феррарі» ще надовго. І на домашньому автодромі італійської «Скудерії» в Імолі Міхаель довів, що має порох у порохівницях.
Уже під час вільної практики на трасі імені Енцо і Діно Феррарі глядачі побачили справжній змагальний характер заїздів. Найбільше конкурували за результат Міхаель Шумахер та чемпіон попереднього сезону і лідер нинішнього — Фернандо Алонсо, які по черзі поліпшували кращий результат дня. Слід зауважити, що легендарна траса через постійну модифікацію з метою підвищення безпеки втратила свої «родзинки». Обгони тут дуже ускладнилися, швидкості впали. Це й не дивно, з огляду на те, що всередині 90-х років тут загинули триразовий чемпіон світу Айртон Сеннна та австрієць Роланд Ратценберг, а згодом Рубенс Баррікелло дивом вижив після серйозної аварії. Відтепер сюрпризи вболівальникам підносять самі гонщики, а не карколомні «фірмові» повороти.
На рахунку 37-річного німця — майже всі найпрестижніші рекорди чемпіонатів світу — кількість титулів та переможних етапів, кількість набраних за кар'єру очок, а тепер ще й показник виграних кваліфікацій. Символічно, що цей останній рекорд було побито саме в Імолі, яка забрала життя попереднього володаря «кваліфікаційного рекорду» Айртона Сенни. Шумахер стартував із першої позиції 66-й раз і одержав блискучу, 85-ту, перемогу в кар'єрі. З історичних рекордів «Формули-1» тримається ще один — італієць Ріккардо Патрезе брав участь у 256 перегонах, у Шумахера — 233. Ось вам і мотивація для продовження кар'єри.
Тим більше, Міхаель довів, що ще здатен провести етап в улюбленій манері. Він стартував з поул-позишн і цілком комфортно лідирував. Алонсо у певний момент намагався пресингувати німця, але той відбив «наскоки» з нев'янучою майстерністю. Тим більше що не програти іспанцеві саме цей «поєдинок» було для Шумі питанням честі. Адже минулого року саме на цій трасі Алонсо визнали гідним претендентом на трон — після того, як він відбив атаки саме Шумахера. Тепер відбулася сатисфакція. Водночас команда «Рено» припустилася невеликої тактичної помилки, коли відправила свого лідера на другий піт-стоп раніше за першого пілота «Феррарі».
ТАБЛО
Чемпіонат світу. Четвертий етап. Гран-прі Сан-Марино (307,221 км)
Залікова вісімка: М.Шумахер («Феррарі») — 1:31.06,486; Алонсо («Рено») — відставання 2,096; Монтойя («Макларен») — +15,868; Масса («Феррарі») — +17,096; Райкконен («Макларен») — +17,524; Уеббер («Уїльямс») — +37,739; Баттон («Хонда») — +39,635; Фізікелла («Рено») — +40,200.
Загальний залік: Алонсо — 36, М.Шумахер — 21, Райкконен —18, Фізікелла, Монтойя по 15, Баттон — 13, Масса — 9, Р.Шумахер («Тойота») — 7...
Кубок конструкторів: «Рено» — 51, «Макларен» — 33, «Феррарі» — 30, «Хонда» — 15, БМВ — 10, «Уїльямс» — 8, «Тойота» — 7, «Ред булл» — 2, «Торо россо» — 1.