Несприятливі погодні умови, перманентний ріст цін на енергоносії роблять свою справу — дорожчають товари й продукти, що безпосередньо від цього залежать. Київський завод шампанських вин «Столичний» оголосив про збільшення відпускної ціни на свою продукцію з 1 травня 2006 року. «У першу чергу, зростання цін на шампанське зумовлене подорожчанням виноматеріалів, — розповіла «УМ» піар-менеджер заводу Олена Соловйова, — це все — наслідок несприятливих природних умов, які призвели до значного дефіциту шампанських виноматеріалів у країні. Також на підвищення ціни вплинуло подорожчання пляшки для шампанського. Подорожчали енергоресурси, це ж призвело до збільшення собівартості склотари, оскільки випуск пляшки — дуже енергоємне виробництво».
На Київському заводі прогнозують, що підняти ціни на продукцію мусять й інші виробники — умови, що склалися, змушують до цього. Артемівський завод шампанських вин, до речі, цього року вже підвищував на 10 відсотків вартість своєї продукції — це було пов’язано, як зазначають у прес-службі, з «глобальним інвестуванням у розвиток виробництва». До речі, виробники напою з бульбашками не виключають і подальшого подорожчання шампанського.
До всього ж винороби мають не найкращу інформацію з полів. За даними Проекту аграрного маркетингу, цієї зими молоді виноградники Закарпаття загинули від морозів на 40 відсотків. У автономній Республіці Крим через істотне похолодання на початку квітня загинуло 44-50 відсотків винограду. Так що подорожчання й вина в Україні цілком iмовірне.