Хтось там бреше, а караван іде

19.04.2006

      Економічна криза в Україні, про яку так багато просторікує так звана «опозиція», мала б проявлятися бодай у чомусь — у порожніх полицях магазинів, «бунтах порожніх каструль» абощо. Натомість навіть у «базових» для себе регіонах «біло-блакитні» не можуть зібрати хоч якийсь пристойний мітинг. Зі статистикою виходить ще смішніше. Наприклад, у Луганській області за минулий рік спад якщо й відбувався, то лише в тих галузях, які міцно контролюються Кучминими вихованцями. Наприклад, у легкій промисловості, значною мірою вибудуваній під контролем ще діючого голови облради Віктора Тихонова на гроші, призначені для працевлаштування шахтарів із шахт, що «реструктуризувалися». Зате загальна сума прибутків підприємств Луганщини за рік збільшилася у два з половиною (!) рази (можна лише здогадуватися, де вона дівалося в попередні роки).

      Багато галасу на східних теренах з приводу економічної співпраці з сусідньою Російською Федерацією, яка начебто погіршилася з приходом «помаранчевих». От тільки з аргументацією у прибічників цієї тези знову виходить якось сутужно. А тут іще й «брати зі сходу» свиню підклали. Міністр економіки Ростовської області РФ Віктор Дєрябкін, виступаючи на ростовському телеканалі ДонНТР, заявив, що «На економічних стосунках Ростовської області з Україною не відбилися політичні потрясіння 2005 року. Обсяги співробітництва — всупереч багатьом прогнозам — продовжували збільшуватися». За даними пана Дєрябкіна, зовнішньоторговельний оборот його краю з Україною становив торік 1 млрд.265 млн. доларів, або на 204 млн. більше, ніж у 2004 році. Це третина від усіх зовнішньоторговельних операцій Ростовської області.

      До речі, з Луганщиною в «Тихого Дону» торговельний обіг зростав ще стрімкіше: аж на 62,7  відсотка у порівнянні з 2004 роком. Гарним прикладом співробітництва міністр назвав спільний проект iз виготовлення нового вантажного магістрального електровоза змінного струму. Як уже повідомляла «Україна молода», перший такий електровоз було складено на Новочеркаському електровозобудівному заводі і 20 грудня минулого року відправлено на «Луганськтепловоз». Усього проект передбачає виробництво 50 таких машин.