Обіцянка про покращення здоров'я, яка лунає з телеекрана, не має бути цяцянкою, стверджують представники британської організації ASA, яка контролює дотримання стандартів рекламної діяльності в країні. За британським законодавством, уся інформація, яку глядач отримує з рекламних роликів, має відповідати дійсності: крем від зморщок повинен справді розгладжувати шкіру обличчя, депілятор — безболісно видаляти небажане волосся, а чудодійні пігулки для схуднення — назавжди викидати з організму зайві кілограми. За виконанням цих простих правил слідкує спеціальна служба, яка суворо карає порушників. Адже без контролю компанії-виробники можуть такого «налапшати» довірливим споживачам (аби лиш продати побільше своєї продукції), що й купи не триматиметься...
Нещодавно ASA заборонила компанії «Проктер енд Гембел» використовувати рекламний ролик, у якому покупцям шампуню «Хед енд Шолдерз» обіцяють стовідсотковий порятунок від лупи, повідомляє «Кореспондент». Фахівці стверджують, що така заява вводить споживачів в оману. Адже самі виробники визнали — лупа від їхнього продукту повністю не зникне. Компанія пояснила, що регулярне використання шампуню усуне лише білі лусочки шкіри, помітні з відстані 60 сантиметрів (дистанції, яку здебільшого тримають люди при розмові). Оскільки прибрати видимі наслідки грибкового захворювання шкіри голови і знищити лупу на всі сто відсотків — речі не тотожні, рекламу «вигнали з ящика». Коли б і в нас навести лад у телепросторі...